Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1936339

Hallo,

Ik heb een groot probleem.

Als ik changenick doe, schrijft hij het bestand niet over, maar maakt een nieuwe aan.

Bijvoorbeeld:

Ik join met lol.user. Ik change mijn naam in rofl.user.

Lol.user blijft dan bestaan, en rofl.user word aangemaakt.

Ik wil graag dat Lol.user dan word veranderd in rofl.user.

Hier is mijn code:

if (strcmp(cmd, "/changenick", true) == 0)
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
    if(ChangenickAllowed[playerid] != 1 && PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 0)
    	{
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "u bent niet bemachtigd om deze commando uit te voeren!");
        return 1;
    }
	if (PlayerLoggedIn[playerid] == 0)
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Truelife-RPG: U bent niet ingelogd! gebruik {CC0000}/login{FFFFFF} om in te loggen!");
		return 1;
	}
	if(!strlen(tmp))
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "GEBRUIK: /changenick om uw naam te veranderen!");
		return 1;
	}
 	if (strlen(tmp) > 20 || strlen(tmp) < 3)
     	{
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Truelife-RPG: Gebruik niet meer dan 32 tekens.");
         return 1;
     	}
     	if(!InvalidNickCharacters(tmp))
     	{
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Truelife-RPG: U gebruikt illigale tekens.");
         return 1;
     	}
	format(string, sizeof(string), "/userfiles/%s.user", tmp);
	if(fexist(string))
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Truelife-RPG: Deze naam is al geregistreerd! kies een andere naam!");
		return 1;
	}
	format(string, sizeof(string),"Truelife-RPG: %s heeft zijn/haar naam veranderd in: %s", PlayerName[playerid], tmp);
	SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
	ChangenickAllowed[playerid] = 0;
	format(string, sizeof(string), "/userfiles/%s.user", PlayerName[playerid]);
	fremove(string);
 		SetPlayerName(playerid, tmp);
	GetPlayerName(playerid, PlayerName[playerid], MAX_PLAYER_NAME);
       format(string, sizeof(string), "/userfiles/%s.user", PlayerName[playerid]);
	PlayerInfo[playerid][pPocket] = GetPlayerMoney(playerid);
 		strmid(PlayerName[playerid], tmp, false, strlen(tmp), MAX_PLAYER_NAME);
	new File: hFile;
	hFile = fopen(string, io_append);
	new var[323];
	format(var, 35, "%s\n", PlayerInfo[playerid][pPassword]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pLevel\n", PlayerInfo[playerid][pLevel]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pGps\n", PlayerInfo[playerid][pGps]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pJerry\n", PlayerInfo[playerid][pJerry]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pExp\n", PlayerInfo[playerid][pExp]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pHouseOwner\n", PlayerInfo[playerid][pHouseOwner]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pBank\n", PlayerInfo[playerid][pBank]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pPocket\n", PlayerInfo[playerid][pPocket]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pHouseKey\n", PlayerInfo[playerid][pHouseKey]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pPerMute\n", PlayerInfo[playerid][pPerMute]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pJailedSec\n", PlayerInfo[playerid][pJailedSec]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pLicenseA\n", PlayerInfo[playerid][pLicenseA]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pLicenseB\n", PlayerInfo[playerid][pLicenseB]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pLicenseC\n", PlayerInfo[playerid][pLicenseC]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pLicenseH\n", PlayerInfo[playerid][pLicenseH]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%.4f pPosX\n", PlayerInfo[playerid][pPosX]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%.4f pPosY\n", PlayerInfo[playerid][pPosY]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%.4f pPosZ\n", PlayerInfo[playerid][pPosZ]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pInt\n", PlayerInfo[playerid][pInt]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pVir\n", PlayerInfo[playerid][pVir]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pSkin\n", PlayerInfo[playerid][pSkin]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pTeam\n", PlayerInfo[playerid][pTeam]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pWeapon1\n", PlayerInfo[playerid][pWeapon1]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pAmmo1\n", PlayerInfo[playerid][pAmmo1]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pWeapon2\n", PlayerInfo[playerid][pWeapon3]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pAmmo2\n", PlayerInfo[playerid][pAmmo2]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pWeapon3\n", PlayerInfo[playerid][pWeapon3]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pAmmo3\n", PlayerInfo[playerid][pAmmo3]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pRank\n", PlayerInfo[playerid][pRank]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%.2f pArmour\n", PlayerInfo[playerid][pArmour]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%.2f pHealth\n", PlayerInfo[playerid][pHealth]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pBusinessKey\n", PlayerInfo[playerid][pBusinessKey]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pVip\n", PlayerInfo[playerid][pVip]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pWarnings\n", PlayerInfo[playerid][pWarnings]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%d pDrugs\n", PlayerInfo[playerid][pDrugs]);fwrite(hFile, var);
	format(var, 35, "%s pIP\n", PlayerInfo[playerid][pIP]);fwrite(hFile, var);
	fclose(hFile);

	new houseid = PlayerInfo[playerid][pHouseKey];
	if(PlayerInfo[playerid][pHouseKey] != INVALID_HOUSE_ID && PlayerInfo[playerid][pHouseOwner] == 1)
	{
		strmid(HouseInfo[houseid][hOwner], PlayerName[playerid], false, strlen(PlayerName[playerid]), 25);
		OnHouseUpdate();
	}

	new businessid = PlayerInfo[playerid][pBusinessKey];
	if(PlayerInfo[playerid][pBusinessKey] != INVALID_BUSINESS_ID)
	{
		strmid(BusinessInfo[businessid][bOwner], PlayerName[playerid], false, strlen(PlayerName[playerid]), 25);
		OnBusinessUpdate();
	}
	return 1;
}

Hopelijk komen we tot een oplossing,

- Jeroen

Bewerkt: door RRGangstertje

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1945360

uhm... Misschien iets maar doe van %s naar %f bijvoorbeeld dat de naam die hij heeft (%s) wordt verander naar de naam die hij wilt (%f)

Dan ziet hij ze appart en is het waarschijnlijk makkelijker te onderscheiden

Is maar een ideetje

>>> Door Big Boss: Dank je. Zou je in het vervolg wel even op de datum willen letten? Het heeft weinig zin om te reageren op een topic dat al bijna 2 maanden oud is. De topicstarter heeft wellicht al lang een oplossing gevonden. <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.