April 5, 201214 yr Hey, Ik vroeg me af of het mogelijk was om NPC's toe te voegen in SAMP, net als bij single-player?
April 7, 201214 yr Author Bedankt voor je reactie Maar als ik het dus goed begrijp moet je voor elke NPC die je in je map wil hebben een apart script aanmaken?? Is dat niet veel werk? Zeker als je nog nooit scripts hebt geschreven zoals ik
April 7, 201214 yr Het klopt dat je voor elke NPC een apart script moet aanmaken, maar voor het grootste deel kan je dit gewoon steeds kopiëren. Het enige dat je dan moet aanpassen is de naam en het type van de recording (te voet/in voertuig).
Hey,
Ik vroeg me af of het mogelijk was om NPC's toe te voegen in SAMP, net als bij single-player?