Jump to content
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 158.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1981832
knip

Mijn eerste reactie was Fisker Karma? Dan even gedacht aan een DBS... Maar wat is het? :cab:

Het is echt vermoeiend om al die screens bij te houden, na ettelijke maanden niks is dit wel een beetje overkill xD

Je zit aardig in de buurt met Fisker Karma.

Het is gebaseerd op een Fisker Karma Cabrio met het dak erop ;-)

post-131523-0-06560300-1352833248.jpg

Bewerkt: door bugatti

Geplaatst:
comment_1981848

Ik ben er net toevallig achter gekomen welke acteur wss Trevor vertolkt.

Hugo Weaving heeft veel gelijkenissen met Trevor.

Ik weet niet of dit al bekend was, maar viel me ineens op.

post-131523-0-15233300-1352834204.jpg

post-131523-0-85140300-1352834216.jpg

Bewerkt: door bugatti

Geplaatst:
comment_1981853

Het zou kunnen, hij lijkt er toch op in sommige foto's.

Leuk dat er een gevangenis is, dat is nog een gebouw waar ik eens binnen ga glippen, naast het FIB en het IAA-gebouw.

Geplaatst:
comment_1981937

Is al opgevallen hoor en ik denk (net als enkele andere hier) aan een Meyer Manx (of BF Injection, het is maar hoe je het wilt)

Het kan natuurlijk ook een Hot Rod zijn, maar in zo'n woestijngebied lijkt een buggy me waarschijnlijker ;)

Geplaatst:
comment_1981955

Wow zoveel reacties op een dag, ik kan het bijna niet meer bijhouden... Ik denk trouwens dat de trailer een aantal dingen van de missies zal laten zien, dus wie weet zien we dat morgen!

Bewerkt: door p-p

Geplaatst:
comment_1981972

Ik denk dat ze enkel de ene missie laten zien, die we nu al op ons duimpje kennen, wat screenshots van de personages in hun leefsituatie (misschien zelfs dezelfde dingen uit de demo) en een overzicht van de verschillende locaties in Los Santos.

Alleen de laatste twee zouden dus echt interessant zijn, al kan je bij het eerste ook wel afleiden of alles vloeiend gaat verlopen.

Geplaatst:
comment_1981973

Even een paar interessante, korte citaten van het artikel van IGN over de hoofdpersonen:

Michael

His flaws are certainly his large ego, an inability to control his temper, and his willingness to make large moral compromises. (...) A guy who's in his mid-40s and on the cusp of middle age who doesn't know what to do, but made a bunch of money and does not know what to do with it. He's theoretically won, but the spoils of victory aren't necessarily what he imagined.

Trevor

The only thing he doesn't want to do is stop. He wants to keep going and ride it all to the end. Won't take an insult from anybody. Kills without remorse, like a true psychopath, but very sentimental for the right reasons when it suits him. (...) If you began to develop him and Michael and their previous relationships... We wanted this feeling where you start off thinking one's good and the other's awful. Then you get spun the other way. Then you get spun back the first way, until you can't decide.

Franklin

That world that they thought they'd be in and be able to make a success of has, thanks to the modern world or the changes in the economy or whatever it is, just failed. It doesn't really exist. They're now looking for something new. A new opportunity. (...) The gang-banger in the post-gang-banging world.

Oftewel: er komen hele interessante dingen aan!!

Bron: uitspraken van Dan Houser over de karakters in het artikel van IGN .

Bewerkt: door p-p

Geplaatst:
comment_1982094

Staan alle screens nu op 1 pagina wel bij elkaar. er zijn nogal wat screens uitgebracht namelijk... En druk aan het wachten met trailer 2 maar eerst nog paar uurtjes werken :D

[ yes pagina 100 vandaag ] :klap:

Bewerkt: door harry1985

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.