Jump to content
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 158.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1893050

Volgens KNSS zeggen ze dat we weer met Carl Johnson gaan spelen. Hij keert weer terug naar zijn home town om te rouwen om zijn moeder die stierf in GTA SA uit 2004. Of dit geloofwaardig is weer ik helaas nog niet. Maar mocht dit waar zijn dan spelen we denk ik met de volgende carracter die veel lijkt op CJ van GTA SA.

"The storys protagonist is Carl Johnson, who returns to his hometown of San Andreas to mourn his mother, who was killed in an act of senseless violence.

The three fictitious cities in GTA 5 are modeled after Los Angeles, San Francisco, and Las Vegas."

post-68484-1320273962,98.jpg

Bewerkt: door 2fast{0}

Geplaatst:
comment_1893053

Heb ik iets gemist? Is Beverly Johnson niet al eens in 1992 gestorven?

Volgens mij is dat iemand die een pagina van de originele SA wat heeft bijgeschroefd.

Geplaatst:
comment_1893220

Even om te reageren op mijn vorige bericht. Dit is wat mij en heel veel media zich opviel tijdens de trailer. Dat zijn dat deze personen nogal op de personages lijken uit vorige GTA's.

post-68484-1320315539,39.jpg

Carl Johnson | Tommy Vercetti | Nico Bellic

Geplaatst:
comment_1893271

Vooral CJ en Niko vind ik totaal niet lijken, maar ook Tommy Vercetti kan mijn niet overtuigen.

Ik denk dat dat eerder wishful thinking is

Inderdaad. Doordat het van geen enkele personage uit de trailer duidelijk is wie diegene precies is, zoekt iedereen direct naar een verklaring. Ze gaan ze vergelijken met oude GTA-personages en willen vergelijkenissen zien om de identiteit te kunnen verklaren, terwijl deze vaak minimaal zijn. Er zijn nou eenmaal geen echte aanwijzingen om aan te nemen dat het daadwerkelijk om deze personen gaat.

Maar ja, discussiëren en nieuwe theorieën ophalen is natuurlijk altijd leuk. :sigaar: Hopen dat Rockstar snel nieuwe informatie vrijgeeft, zodat dit allemaal wat duidelijk wordt!

Geplaatst:
comment_1893274

Volgens KNSS zeggen ze dat we weer met Carl Johnson gaan spelen. Hij keert weer terug naar zijn home town om te rouwen om zijn moeder die stierf in GTA SA uit 2004. Of dit geloofwaardig is weer ik helaas nog niet. Maar mocht dit waar zijn dan spelen we denk ik met de volgende carracter die veel lijkt op CJ van GTA SA.

"The story’s protagonist is Carl Johnson, who returns to his hometown of San Andreas to mourn his mother, who was killed in an act of senseless violence.

The three fictitious cities in GTA 5 are modeled after Los Angeles, San Francisco, and Las Vegas."

Dit is inderdaad zoals Hearv zegt precies San Andreas. Lijkt me niet logisch dat CJ nog eens teruggaat naar LS om na 20 jaar zijn moeder nog eens te herdenken.

Geplaatst:
comment_1893386

Ah ok dus Niko sterft?? Jammer :(

Er staat toch nergens dat Niko sterft..? Waar baseer je dat op, BiglifeRPG?

Nou Hier (Spoiler alert) staat:

"De game speelt zich af na GTA IV en ook Niko komt meerdere malen voor in GTA V. Het schijnt echter dat ook hij komt te overlijden."

Maargoed, dat zijn geruchten!

Bewerkt: door Sharingan

Geplaatst:
comment_1893811

Even om te reageren op mijn vorige bericht. Dit is wat mij en heel veel media zich opviel tijdens de trailer. Dat zijn dat deze personen nogal op de personages lijken uit vorige GTA's.

post-68484-1320315539,39.jpg

Carl Johnson | Tommy Vercetti | Nico Bellic

Ik vind trouwens dat die zwerver, misschien gewoon een random persoon, wel veel lijkt op Jerry Kapowitz

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.