Jump to content
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 158.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1894324

In GTA IV kan je op zowat iedere brandtrap in LC, hoor.. Je moet er alleen even een SUV, container of busje naast zetten als opstapje.

Ik heb de lijst even bekeken, en ik moet zeggen dat dit wel erg plausibel lijkt te zijn, kijkend naar de trailert. Aan de andere kant is het totaal niet geloofwaardig, omdat er geen enkel punt is wat iets te maken heeft met geld, en je zou verwachten van een game die wordt geschreven om de dollar, dat er toch wel wat daarover gezegd zou worden. Eerder dat, dan over kinderen in de game en het wel of niet doden van dieren.

Geplaatst:
comment_1894338

Het lijkt 'opgezet spel' eerlijk gezegt... ook maar een gedeelte van de map mocht het al echt zijn, je ziet ze in het Noord-Oosten verder lopen :x

Geplaatst:
comment_1894353

Het lijkt 'opgezet spel' eerlijk gezegt... ook maar een gedeelte van de map mocht het al echt zijn, je ziet ze in het Noord-Oosten verder lopen :x

Je ziet toch wel al dat het behoorlijk groot is, als het inderdaad deze map is.

Toch spijtig dat hij nu geleaked zou zijn, het neemt toch wel een deel van het dromen en speculeren weg. Een deel? Alles eigenlijk.

Geplaatst:
comment_1894356

Mocht dat de map zijn, dan wordt ik een beetje kwaad, niet omdat ik teleurgestelt ben in de map of zo (je ziet trouwens ook amper iets)

Maar omdat zoals thebig zegt: 'Het neemt een deel van het dromen en speculeren weg. Alles eigelijk.'

Het is veel leuker om te overleggen tot het met zekerheid komt en iedereen kan kijken wat hij wel of niet fout had, dan dat een map op voorhand geleakt wordt...

Mocht hij echt voor R* werken... ontslagen die handel! =3 [/rage]

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1894373

Als je die pagina moet geloven is hij al ontslagen, en is het lekken hiervan een steek onder water naar zijn voormalig werkgever. Enfin, ik geloof het niet, om twee redenen: Ik kan ook wat photoshoppen, dan via een DVD speler op mijn TV zetten en vervolgens daar een foto van maken, ziet er dan ook heel echt uit. Dit soort gein zag je tijdens de aanloop naar GTA IV ook over bijvoorbeeld de HUD. Reden nummer twee: Deze foto is gemaakt op een beeldbuis TV.. Ik denk niet dat Rockstar bezig is zijn game te ontwikkelen m.b.v. oude schijt-tv's die geen HD kunnen weergeven. :cab:

Sommigen gaan echt veel te ver voor pageviews en one-minute-of-fames op internet..

Geplaatst:
comment_1894384

Reden nummer twee: Deze foto is gemaakt op een beeldbuis TV.. Ik denk niet dat Rockstar bezig is zijn game te ontwikkelen m.b.v. oude schijt-tv's die geen HD kunnen weergeven. :cab:

Volgens mij wordt alles gewoon geanimeerd op monitors hoor, komen geen TV's aan de pas (zeker nu nog niet)

Correct me if I'm wrong...

Thanks for saving my day Jacky ;P

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1894394

Oké, wellicht ook op normale PC monitors.. Maar dan ook niet die ouwe dingen, wel flatscreens, en dit lijkt me geen foto van een flatscreen, veel te bol en te bewogen. :puh:

Graag gedaan Hearv, any time.

Geplaatst:
comment_1894494

Ik zie de game het liefste zo veel mogelijk als Grand Theft Auto San Andreas, want dit was het gruwelijkste deel uit de serie. De sfeer van de achterbuurten van Los Santos in het briljante verhaal over CJ en de Grove Street Families. De speler had veel vrijheid, er waren veel bijzaken zoals Tatoeages, Gym en Bendes. Alles klopte aan deze game, tot in de details. Het probleem was echter de grafische kwaliteit. Daar is met de komst van de PS3 een oplossing voor gevonden. Het probleem is dat de serie nu in het GTA IV era zit en het GTA III era is afgesloten. De GTA IV era speelt zich af in het heden en dus zullen we helaas niets meer van de sfeer uit de jaren negentig gaan proeven. Ik was sowieso teleurgesteld in GTA IV, ondanks de grafische vooruitgang, omdat ik de storyline en de characters uit het GTA III era geniaal vond. Aangezien GTA V zich ook in het GTA IV era afspeelt, heb ik zo mijn twijfels. Maar Rockstar heeft al aangkondigd dat GTA V de grootste game wordt die ze ooit geproduceerd hebben, dus ik laat me verrassen.

Geplaatst:
comment_1894567

[table=header]|Inhoudelijke game details gelekt

Gevonden door|PhoenixShard

Toelichting|Een gebruiker op 4chan heeft een aantal geruchten gevonden over GTA V. Sommige geruchten kunnen wel wat voor je spoilen! Het zijn niet alle geruchten maar de belangrijkste op een rij:

• De hoofdrolspeler is Spaans
  • De game speelt zich af in San Andreas in 2012. Het einde van de wereld volgens de Mayas wordt dan ook flink in de zeik genomen.
  • De game begint in Los Santos in een vijandelijk gebied genaamd Varrios Los Aztecas, waar je bent beroofd en in elkaar getrapt door revaliserende bendes.
  • Geld speelt een hele grote rol in GTA V.
  • Multiplayer zit er weer in met nieuwe gamemodes, inclusief co-op story mode. 32 man online op de consoles en 64 op de PC. De PC krijgt ook dedicated servers.
  • De game krijgt dezelfde gebieden als GTA: SA, maar dan nog groter en veel gedetailleerder.
  • Gang turf war is terug en iedere bende heeft zo z'n eigen graffiti logo.
  • Het geld heb je vooral door een grote drugsdeal. De drugs komt via boot aan in San Andreas en zal meerdere malen terugkomen in het verhaal van GTA V.
  • De game speelt zich af na GTA IV
  • Car modding is terug.
  • Er zijn 9 radiostations met weer van alle soorten muziek.
  • Bij een wanted-level van 6 sterren komen de militairen weer tevoorschijn. Ze heten alleen nu de National Guard.
  • Het cover systeem is flink veranderd en verbeterd.
  • Je krijgt verschillende keuzes in het verhaal, die invloed hebben op de game. Er zijn 4 verschillende eindes, waarvan er twee goed, en twee slecht zijn.
  • Meer vriendinnen.
  • Parachutes zijn weer van de partij.
  • Fun cheats kunnen ook weer gebruikt worden.

Bron:|Klik & Klik[/table]

Sommige dingen daarvan zijn wel al uitgekomen, zoals dat het in SA afspeelt, hopelijk is de rest ook waar.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.