Jump to content
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 158.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1899066

is niemand hier bang dat GTA v, wel heeeeel erg social wordt, dat het niet gaat lijken op de sims ofzo, want ik heb zon gevoel toen ik de trailer zag,

Geplaatst:
comment_1899070

Mwa, het gaat er misschien wat van weg hebben, maar ik geloof dat het oorspronkelijke concept toch zal blijven overwegen. Als je dus geen bal vindt aan aan al die features, kan je gewoon blijven spelen zonder veel invloed er van te krijgen. Ik geloof dat sommige dingen nog wel leuk gaan zijn, maar bij andere dat je denkt 'dit gaat er nu wel wat over.'

Geplaatst:
comment_1899086

Dat idee heb ik eigelijk helemaal niet als ik de trailer zie hoor, het is niet dat je veel dingen ziet die naar een sociale game verwijzen, reageren op omstaanders zou me wel leuk lijken (zoals in SA), maar er is veel kans dat dit er niet inzit. Nee, ik denk eigelijk niet dat R* hier echt een sociale game van gaat maken, een beetje omgang met mensen misschien wel, maar slechts het noodzakelijke om er een degelijke, fatsoenlijke en complete GTA van te maken ;p

Bewerkt: door Phoenyxar

Geplaatst:
comment_1899152

Maar als het goed is komen de mobieltjes ook weer terug. Als je kijkt in de trailer bij 0:53 kijkt, zie je dat die man hieronder aan het bellen is.

Naamloos-3.png

Ik heb geen flauw idee of dit al bekend is?

Geplaatst:
comment_1899430

Hartstikke nep, het menu is bijna compleet uit GTA IV overgenomen. De map zelf ziet er ook nogal slordig en totaal niet overzichtelijk uit. Nee, dit is zeker fake.

Geplaatst:
comment_1899431

Hartstikke nep, het menu is bijna compleet uit GTA IV overgenomen. De map zelf ziet er ook nogal slordig en totaal niet overzichtelijk uit. Nee, dit is zeker fake.

GTA V is ook op de rage engine, dus dan kan het makkelijk zo zijn dat ze hetzelfde menu hebben...

Geplaatst:
comment_1899433

GTA V is ook op de rage engine, dus dan kan het makkelijk zo zijn dat ze hetzelfde menu hebben...

Het menu heeft niets met de RAGE Engine te maken, dus dat is gewoon onzin. Het menu heeft dezelfde stijl als uit IV, dit zou Rockstar nooit doen. V heeft ook zo zijn eigen stijl wat betreft menuopties.

Geplaatst:
comment_1899442

Fake, sinds GTA IV heb ik nog geen map in kleur gezien eigelijk... is iets eigen aan de huidige gta-maps.

Lijkt trouwens een beetje klein en het lijkt daarbij eigelijk gewoon met paint gemaakt, als je naar de kleuren kijkt...

Bewerkt: door Phoenyxar

Geplaatst:
comment_1899462

Lijkt meer een aangepaste versie van GTA IV...

Daarbij klopt de orïentatie van de map niet echt als je kijkt naar de omgeving, maar dat is natuurlijk mierenneuken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1899497

Zowel de map als de screen lijken me niet echt waarheid... Vraag me niet waarom, maar Rockstar doet als geen ander zijn stinkende best om alle informatie geheim te houden, het lijkt me echt stug dat er daar iets uitlekt. Het lijkt me ook geen slechte werkgever, de studio die GTA's maakt (R* North) heeft voor mijn gevoel amper tot geen verloop wat medewerkers betreft, zoals je altijd zie bij andere studio's.. Als iemand wel echt iets lekt, horen we vast wel iets over een rechtszaak omdat iemand de zwijgplicht heeft verbroken.

is niemand hier bang dat GTA v, wel heeeeel erg social wordt, dat het niet gaat lijken op de sims ofzo, want ik heb zon gevoel toen ik de trailer zag,

Mwa, het gaat er misschien wat van weg hebben, maar ik geloof dat het oorspronkelijke concept toch zal blijven overwegen. Als je dus geen bal vindt aan aan al die features, kan je gewoon blijven spelen zonder veel invloed er van te krijgen. Ik geloof dat sommige dingen nog wel leuk gaan zijn, maar bij andere dat je denkt 'dit gaat er nu wel wat over.'

Welke features, dames? Jullie praten erover alsof je van Rockstar al een lijst hebt gezien.. Het enige wat we hebben gezien aan geruchten hierover duid juist helemaal niet op een SIMS-achtige game, maar juist minder gedoe met vrienden ingame, dus waar hebben we het over? :puh:

Ik vond het aantal SIMS-achtige zaken in de trailer juist wel meevallen, het enige wat ik er SIMS-achtig aan vond, was de scène waarin je het drietal een berg ziet beklimmen en de openingsscène op het strand. Verder was het allemaal een personage alleen, op de overval met de silenced AK's na, maar meegaan met opdrachtgevers voor een missie kennen we al veel langer, en vind ik niet SIM-achtig over komen. Wat heb je allemaal als SIMS-achtig ervaren, ULPH? Wellicht hebben we allebei de trailer heel anders beleefd? :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.