Jump to content
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 158.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1934295

Ziet er leuk uit. Ze hebben dus inderdaad aan de multiplayer gesleuteld, er zal vast wel nog meer veranderen.

En wat dat filmpje betreft: R* durft het begrip 'soon' wel heel ruim te nemen. Ik geloof dat ze in januari al zeiden dat er 'binnenkort' meer informatie zou komen, we zitten er nog altijd op te wachten 2 maand later.

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_1934690

Als dit waar is duurt het nog 14 maanden voordat GTA V uitkomt, dat zou zomaar met de release van de Xbox 720 en PS4 kunnen zijn. Een goede launchtitel dus, alleen dit zal denk ik niet het geval zijn. Omdat een heleboel mensen thuis een Xbox 360 of PS3 hebben staan, Rockstar brengt liever de game uit op de Xbox 360 en PS3 want dan verkopen zij er veel meer examplaren van. En daar gaat het hun om, niet om een of andere deal met bijvoorbeeld Microsoft en Sony. Dus ik denk dat Mei 2013 wat overdreven is, ik denk eerder eind dit jaar begin volgend jaar.

Verder zijn de multiplayer geruchten niet heel spannend wat de eerste helft van de tekst bevat, deze informatie stond niet zo lang geleden ook hier op gtagames. De verdere info over de game zelf over dat alles mooier word verbaast mij niets, dus dat is niet heel spannend. Wel zou het nieuwtje dat de oudere man uit de trailer de hoofdpersoon zou kunnen zijn, leuk zijn als het waar is. Eens een keer wat anders dan een 20er 30er zoals uit alle vorige GTA's

Geplaatst:
comment_1934694

Wel het klinkt best aannemelijk en veel van de dingen die worden opgesomt zijn zo aantrekkelijk dat ik zou willen dat het wel waar is, maar het demo-gedeelte staat me niet aan.

Rockstar zou toch nooit een Demo vrijgeven, dat is toch niet in de spirit van R*? Nee toch...?

Geplaatst:
comment_1934704

Ik vind dit zeker wel gave geruchten en ik hoop dat het allemaal waar is.

Je hebt nooit echt gezien dat de hoofdrolspeler een zoon had en dat je wapens kunt customizen!

Ik hoop snel op nieuwe informatie! :eten:

Geplaatst:
comment_1934705

In de inleiding zie ik 'a friend of a...' staan en meteen komt het al niet meer geloofwaardig over. Altijd indirect info verkregen. Bovendien geloof ik dat Rockstar wel omzichtig omspringt met informatie. En een trailer is inderdaad niet echt iets waar Rockstar om bekend staat...

Geplaatst:
comment_1934714

Over die xbox 720 er is een week of twee geleden gezegd dat die volgend jaar pas zal worden aangekondigd en dat die dan in 2014 word gereleased. Dus jah, ik denk sowieso dat de nieuwe GTA op de xbox en ps3 komt.

En verder blijven dit geruchten en zijn dit geen officiële berichten van Rockstar.

Geplaatst:
comment_1934760

Voor info over GTA V of een trailer moeten we toch sowieso wachten tot na 18 mei (Max Payne 3 release) aangezien Rockstar wil dat de mensen zich daar op gaan concentreren ipv. GTA V.

Ik denk dat we een maand na de release (ergens in juni dus) een nieuwe trailer zullen krijgen.

En misschien, in het beste geval, zal GTA V volgens jaar ergens in april/mei uitkomen.

Dat is toch wat ik denk dat zal gebeuren. :puh:

Geplaatst:
comment_1934768

Ik denk dat GTA V eind 2012 zal uitkomen, dit hebben ze namelijk ook met GTA IV gedaan en ze kunnen mensen niet meer als een jaar laten wachten na de trailer.

Bewerkt: door Merc

Geplaatst:
comment_1934785

het zou wel leuk zijn als dit waar is maar dat is het niet om deze redenen.

1) Rockstar released nooit een demo.

2) Er staat dat een vriend van iemand laatst ontslagen was bij rockstar

Geplaatst:
comment_1934793

het zou wel leuk zijn als dit waar is maar dat is het niet om deze redenen.

1) Rockstar released nooit een demo.

2) Er staat dat een vriend van iemand laatst ontslagen was bij rockstar

Ik ben het wel deels met je eens. Wie zegt dat die informatie waar is?

Daarintegen lijken de opsommingen wel vrij realistisch. Ik hoop dat deze punten in de game zullen voorkomen. Dat zal het spel wel realistischer maken.

Ik vind die wanted levels wel leuk :puh: en ook realistisch. Ook vet dat je dan jointjes kunt roken enzo :sigaar:.

Ik hoop dat dit in het spel voorkomt. Maarja, we zien het wel :)

Geplaatst:
comment_1934869

Lijkt me fake. Er staat dat de hoofdpersoon Albert De Silva gaat heten, een redelijk Spaanse/Mexicaanse naam in mijn ogen(in ieder geval niet van origine een Amerikaanse man). De man die in de trailer spreekt(lijkt me het meest logisch dat dat de hoofdpersoon was) klonk echter heel Amerikaans. Rockstar kennende zouden ze iemand die eigenlijk niet uit Amerika komt een redelijk dik accent geven, net zoals Niko in de eerste IV trailer heel erg oost-Europees klonk.

Daarbij wordt er hier gezegd dat de hoofdpersoon uit Vice City kwam. In de trailer echter zegt de hoofdpersoon dat hij 'waarschijnlijk voor het weer' naar Los Santos kwam ('Why did I move here...? I guess it was the weather'). Sowieso gelooft vrijwel heel de wereld dat het in Miami altijd mooier weer is dan in LA, en Miami ligt dichter bij de evenaar. Ongeacht of het inderdaad in Miami mooier weer is of niet, in games als GTA komt het geloofwaardiger over om in te spelen op de 'eerste gedachte' wat dit soort dingen betreft.

Oftewel het zou heel gek zijn als Rockstar zegt 'Ja hij komt uit Vice City en hij kwam hier voor het weer omdat het eigenlijk in LA warmer is'.

Wat de rest van de info betreft is de helft al bekend, Rockstar heeft nota bene een week geleden info gegeven over de multiplayer(clans etc in Max Payne zullen ook naar GTA komen), en ik denk dat eigenlijk iedereen wel verwacht dat er tuning en wapen customization in komt.

Ook vind ik het erg typisch dat je met 6 sterren 72 uur gezocht zou worden. Lijkt me heel onwaarschijnlijk, dan kun je bijna een real time uur niet op een bepaalde plek komen? Als dit waar is dan lijkt het me een heel slecht game element. Dito voor snelheidsovertredingen. Drugs op straat gebruiken? Lijkt me verspilling van tijd om dat te scripten, 't is niet zo dat je daar beter van wordt in het spel zelf.

Al dat soort dingen zijn zo anti-Rockstar dat ik echt bijna zeker weet dat het of fake is, of later aangepast wordt omdat het toch niet fijn speelt...

De berichtgeving op de radio lijkt me dan weer wel een echt vette feature, maar ik vraag me af of het dan niet heel onnatuurlijk gaat klinken: Dan moeten ze voiceactors een vijftigtal kleuren, types kleding en 'n honderdtal autonamen laten inspreken. Als je dat moet samenvoegen in één zin met bijvoorbeeld 'Suspect was last seen in *stadsdeel*, was wearing *kleding* and was last seen in a *autonaam*', dan ga je heel snel toonverschillen horen, net als op de politieradio in IV.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.