Jump to content
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 158.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1943323

Of Sony gaat er gewoon van uit dat GTA V naar de PS3 komt... (iets wat zo goed als iedereen wel doet denk ik)

Bij enkele winkels valt hij ook al te bestellen voor een (next gen-)console naar keuze...

Geplaatst:
comment_1943377

Het toont wel dat Sony, als ze GTA V daadwerkelijk mogen uitbrengen, van plan is dat op de PS3 te doen. Het leek onwaarschijnlijk dat ze vlug een nieuwe console in elkaar zouden flansen voor GTA V, maar het stelt me toch wel gerust. Nu ben ik er zeker van dat ik niets nieuws ga moeten kopen.

Geplaatst:
comment_1943446

Dat zou echt wel de grootste faal ooit zijn als ze GTA V al op de nieuwe console gaan uitbrengen. Dan kan Rockstar even goed helemaal overnieuw beginnen om het te verbeteren en weinig mensen zullen direct al 600-800 euro betalen voor een nieuwe playstation enkel om GTA V te kunnen spelen.

Geplaatst:
comment_1943475

In de overgangsfase zullen de eerste next-gen console games ook nog voor de oude consoles worden gemaakt, geloof ik. Dus in het zeer onwaarschijnlijke geval dat GTA V na die consoles zou uitkomen, ga je niet direct iets nieuws moeten kopen

Geplaatst:
comment_1943568

En dan moet je je ook nog afvragen of de consument van plan is om een gloednieuwe console aan te schaffen voor één spel. Ik denk dat vooral in deze tijden niemand hiertoe bereid is om z'n geld aan een spel + een gloednieuwe console te besteden.

Geplaatst:
comment_1943684

Maar het staat er wel 8)

En Sammie_GTA, er staat dat er geen network play mogelijk is terwijl R* dit heeft bevestigd...

Maar ik denk wel dat hij naar de ps3 komt!

Bewerkt: door Poepchineesje

Geplaatst:
comment_1943686

Sam Houser is op 24 mei 1972 geboren, dus het lijkt me eerder een verwijzing naar zijn geboortedatum. Deze getallen en cijfers zijn overigens vaker opgemerkt.

Geplaatst:
comment_1943698

Desalniettemin blijft 24 Mei (over 6 dagen dus) wel een uitkijkdatum, het is de enigste vindbare datum in al de voorbije verwijzingen, ik hoop dan toch dat we op die 24e mei iets zullen horen, wat dan ook.

Geplaatst:
comment_1943717

Maar GTA is ook helemaal niet Amerikaans, het wordt in Schotland gemaakt (of daar is de hoofdzetel toch gezeteld) ;P

Gewoon het feit dat het Dan Houser's verjaardag is zou al een reden mogen zijn om aan te nemen dat ze iets willen vrijgeven, hopelijk een tweede trailer :3

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1943731

Maar het staat er wel 8)

En Sammie_GTA, er staat dat er geen network play mogelijk is terwijl R* dit heeft bevestigd...

Maar ik denk wel dat hij naar de ps3 komt!

Natuurlijk is er geen network play mogelijk.. De game is er toch ook nog niet? :schater:

Geplaatst:
comment_1943740

Maar datums worden in Amerika toch anders geschreven?

Klopt maar op de screen van Poepchineesje in GTA IV , staat de hele geboortedatum van Dan Houser op het vliegtuig, geschreven zoals wij dat hier in Europa doen, dus het kan wel.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.