Jump to content
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 158.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1958878

Denken jullie dat GTA toch naar Gamescom gaat komen?

"De projectmanager van Gamescom, genaamd Tim Endres, verklaarde: "Rockstar Games is not scheduled and has never been scheduled to exhibit at Gamescom 2012.” Daarnaast liet Endres CVG weten dat de inmiddels verwijderde GTA-beelden en het verdachte LinkedIn-profiel een vergissing waren en verontschuldigd zich voor de veroorzaakte verwarring."

BRONNEN:

http://www.computerandvideogames.com/359109/gta-5-will-not-be-shown-at-gamescom/

http://www.9lives.be/games/grand-theft-auto-v/nieuws/gta-v-krijgen-we-niet-op-gamescom-te-zien

Bewerkt: door michael50000

Geplaatst:
comment_1958913

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt (Bronvermelding?), maar we zouden rond deze periode iets nieuws moeten weten over GTA V. Joriz heeft in deze post nog aangegeven dat de verwachte nettowinst over fiscaal jaar 2013 maar liefst $1800 miljoen is voor Take-Two Interactive, wat enkel te verklaren is als GTA V voor 31 maart 2013 uitkomt.

Geplaatst:
comment_1958923

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt (Bronvermelding?), maar we zouden rond deze periode iets nieuws moeten weten over GTA V. Joriz heeft in deze post nog aangegeven dat de verwachte nettowinst over fiscaal jaar 2013 maar liefst $1800 miljoen is voor Take-Two Interactive, wat enkel te verklaren is als GTA V voor 31 maart 2013 uitkomt.

Als het een reactie naar mij was, bronnen zijn aangevuld.

Geplaatst:
comment_1958926

Bij Gamekings hebben ze wel een betrouwbare bron die bij Rockstar (Breda) werkt, dus misschien weten die al meer.

Dat is waar maar ik denk dat Boris het sarcastisch bedoelt.

(dat zeggen de reacties toch: "Lol nice! Boris met zijn Half-Life 3 en GTA V hahaha goeie troll xD Nu nog wachten op sukkels die het geloven xD")

Geplaatst:
comment_1958946

Jup, mijn bericht was inderdaad naar jou toe. Daarnaast moet nog blijken of het bericht van CVG betrouwbaar is, aangezien de rest van de gaming-websites het bericht hebben overgenomen.

We zullen het zien op de gamescom 2012. :)

Geplaatst:
comment_1958948

Jup, mijn bericht was inderdaad naar jou toe. Daarnaast moet nog blijken of het bericht van CVG betrouwbaar is, aangezien de rest van de gaming-websites het bericht hebben overgenomen.

We zullen het zien op de gamescom 2012. :)

Stiekem hoop ik dat ze fout zijn :D

Geplaatst:
comment_1958958

Bij Gamekings hebben ze wel een betrouwbare bron die bij Rockstar (Breda) werkt, dus misschien weten die al meer.

Dat is waar maar ik denk dat Boris het sarcastisch bedoelt.

(dat zeggen de reacties toch: "Lol nice! Boris met zijn Half-Life 3 en GTA V hahaha goeie troll xD Nu nog wachten op sukkels die het geloven xD")

Dat is schijnbaar ook maar een reactie van een gast die er niks vanaf weet, ik vind het alleen raar dat Boris alles schijnbaar al weet (wat het ongeloofwaardig maakt).

Geplaatst:
comment_1959280

Zou geweldig zijn als de game dit jaar toch nog komt. maar het kan beter iets langer duren dat de bugs er uit gehaald worden. dan zo de game de winkel in te sturen,

Nog even geduld hebben dus. maar als dit waar is. zie ik hem wel 2012 komen. of ik ben de enige

Geplaatst:
comment_1959298

Die hebben wij ook, daarom weet Joriz het nieuws altijd uit eerste hand. ^_^

Geplaatst:
comment_1959347

Die hebben wij ook, daarom weet Joriz het nieuws altijd uit eerste hand. ^_^

Is dat niet omdat dit een officiële fan site is?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.