Jump to content
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 158.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1960930

Ik vind het toch meer sfeer hebben dan de beelden die ik van IV heb gezien. In Liberty City mag je blij zijn als je al een boom tegenkomt, bij wijze van spreke. Los Santos gaat omringd worden door natuurgebieden.

De screens geven mij een relaxe sfeer, iedereen geniet van het weer, het leven en van de stad die bruist van het leven. Dat in contrast van het criminele milieu dat er ook is.

Geplaatst:
comment_1960933

Ik vind het toch meer sfeer hebben dan de beelden die ik van IV heb gezien. In Liberty City mag je blij zijn als je al een boom tegenkomt, bij wijze van spreke. Los Santos gaat omringd worden door natuurgebieden.

Vat er maar eens een kaart bij en kijk eens waar de grote natuurgebieden/parken beginnen rond New York? En bekijk hoe dat in contrast staat met Los Angeles? R* neemt simpelweg de structuur van de echte wereld over hoor :7.

Geplaatst:
comment_1960946

Je bent al de tweede vandaag die een bericht van mij verkeerd interpreteert. Ik vond het gewoon raar dat Phoenyxar de beelden met GTA IV vergeleek, aangezien daar nagenoeg geen natuur was. Liberty City heeft in elke GTA al een grimmige sfeer gehad, Los Santos en Vice City de sfeer van een zonnige stad. Een stad als Liberty City stel ik mij voor als een stad die van de criminaliteit bruis, vandaar de donkere sfeer. Bij een stad als Los Santos of Vice City verwacht je dit gewoon niet (vind ik toch).

Geplaatst:
comment_1960955

Dat Spaans huis is zo prachtig, ik hoop in GTA V dat je in alle interieurs kunt betreden. Zoals dat huis daar, met die ramen open...

Maar dit niet alleen met huizen maar ook met gebouwen of luchthavens.

Fantasie blijft op z'n dolle gang gaan :D

Dat zou heel mooi zijn, maar volgens mij onmogelijk om dat nog op een PlayStation 3 of XBOX 360 te zetten. Kan misschien wel alleen de worden de graphics niet zo mooi als op de screens die we hier zien... Maar het kan altijd, misschien onderschat iedereen de consoles van nu wel en zit er veel meer in...

Geplaatst:
comment_1960963

Vat er maar eens een kaart bij en kijk eens waar de grote natuurgebieden/parken beginnen rond New York?

*kaart van New York*

Ding Ding, ik heb er eentje gevonden en die noemt Central Park, wat win ik? :D

Je bent al de tweede vandaag die een bericht van mij verkeerd interpreteert. Ik vond het gewoon raar dat Phoenyxar de beelden met GTA IV vergeleek, aangezien daar nagenoeg geen natuur was. Liberty City heeft in elke GTA al een grimmige sfeer gehad, Los Santos en Vice City de sfeer van een zonnige stad. Een stad als Liberty City stel ik mij voor als een stad die van de criminaliteit bruis, vandaar de donkere sfeer. Bij een stad als Los Santos of Vice City verwacht je dit gewoon niet (vind ik toch).

Natuur, omgeving en algemene sfeer => Red Dead Redemption

Graphics, vormgeving en tijdsfeer => Grand Theft Auto IV

You see...? :D

Geplaatst:
comment_1960977

Nope, Patrick Brown heeft niets met R* te maken. Hij is gewoon een goede tekenaar en een grote fan van GTA. Op het moment dat hij dit artwork maakte, ging het gerucht dat Albert Da Silva het hoofdpersonage was. Daarom heeft hij hem erin gestoken.

Natuurlijk kan het wel zijn dat hij het hoofdpersonage wordt, aangezien hij in de transportreeks in de Hydra zat. Alleen hing vandaag in de leisurereeks iemand anders aan de parachute. Het is dus lang niet zeker dat hij het wordt.

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_1960979

Vat er maar eens een kaart bij en kijk eens waar de grote natuurgebieden/parken beginnen rond New York?

*kaart van New York*

Ding Ding, ik heb er eentje gevonden en die noemt Central Park, wat win ik? :D

Geen ruk, Middle Park zit namelijk in de game verwerkt jij troll lenny :7

Geplaatst:
comment_1960999

Geen ruk, Middle Park zit namelijk in de game verwerkt jij troll lenny :7

Compleet irrelevant want je vraag sloot niks uit in verband met aanwezigheid in LC :clown:

Ben ik de enige trouwens die het geweldig vind dat er een soort wierspiegeling valt te zien in de zijkant van de Cheetah? :3

Geplaatst:
comment_1961013

Ik vind de zonnige mappen beter dan liberty city wat zeer grimmig is. Dus dit spreekt me daarom al meer aan. verder wacht ik nu toch echt wel op meer beelden van de gameplay zelf. ( je kan wel blijven fantaseren maar dat levert misschien ook alleen teleurstellingen op ) wel verwacht ik dat dit san andreas zwaar gaat overtreffen.

Geplaatst:
comment_1961015

Ben ik de enige trouwens die het geweldig vind dat er een soort wierspiegeling valt te zien in de zijkant van de Cheetah? :3

mij is het ook al opgevallen ja, ik probeerde een beetje te kijken wat het was maar ik zag er niet veel in.

op een andere website/forum claimde iemand dat het het gebouw was van radiozender WCTR.

Geplaatst:
comment_1961018

Ik zag er een houten windmolen in (a la stereotype ol' Western-stijl) wat die Cheetah direct ver uit Los Santos plaatst, ergens op het kruispunt van een klein dorpje in Red County (OC) ;o

Geplaatst:
comment_1961125

Zoals ik al schreef in raad de releasedatum:

BRON: http://www.9lives.be...easedatum-gta-v

Gisteren plaatste de online shop Zavvi een releasedatum voor Grand Theft Auto V. Eurogamer heeft de winkel gecontacteerd om te vragen of de datum officieel is en heeft daar ook antwoord op gekregen. Volgens Zavvi zou de nieuwste GTA op 23 november uitkomen.

"Ik kan bevestigen dat dit de datum is die ze ons gegeven hebben. Als de releasedatum verandert, dan zul je dat meteen op de site kunnen zien."

Rockstar heeft de datum nog niet officieel bevestigd, maar ze wezen wel al naar een release in oktober. Oktober en november zijn één maand van elkaar verwijderd, maar het is goed mogelijk dat de game voor kort uitgesteld was.

Als de plannen echt zijn om GTA V in november te lanceren, dan zullen we dat ongetwijfeld binnenkort van Rockstar zelf vernemen.

Eigen noot: Ze gaan deze week nog screens vrijgeven, als ze dit morgen doen is het nog exact 3 maanden ... misschien geven ze morgen een screen waarop de releasedatum staat. Wie weet ...

Ik hoop dat ze GTAV gewoon ongeveer een maand van te voren aankondigen, omdat: we bij GTAIV teleurgesteld waren toen ze hem meer dan een half jaar gingen uitstellen! Dus gewoon aankondigen als het spel goud gaat, zou ik het gelukkigst mee wezen! :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.