Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 159.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1961392

Wat er leuk is aan die foto's is dat de laser-licht er is, iets nieuw..

Foto nummer 4 lijkt wel op San Fiero, maar ik zie toch de U.S. Bank Tower (die in LA staat) op de achtergrond... En op de achtergrond van foto 1, is precies KLAX (Los Santos Airport).

En er staat achter die persoon en dat gebouw met die antenne een gigantisch constructie, precies een 2de brug.

Bewerkt: door geoffrey11

Geplaatst:
comment_1961431

Bah, ik haat het dat die filmpjes op Youtube altijd zo'n snelle conclusies trekken. Ze zien een brug en opeens zit SF weer in het spel :duh:

Pwnd: ik dacht dat je het niet over die agent had, want ik geloof dat iedereen al had gezien dat hij uit zijn helikopter zat en een geweer met laser vast hield. Lijkt me niet dat je daar naast kan kijken.

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_1961432

Die brug heeft anders wel wat weg van SF, en ook op de achtergrond lijkt het wat op de gebouwen van SF. Het kan natuurlijk fout zijn, maar ik twijfel toch, en denk dat het er misschien wel in zit. Naja, ik hoop het eerder :puh:.

(trouwens, als je goed kijkt zie je links ook een brug (voor degene die de vid niet hebben gekeken), het gaat dus niet enkel om die 'duidelijke' brug die naar rechts loopt).

Bewerkt: door vice

Geplaatst:
comment_1961436

Vraag me inderdaad ook af waar zo'n rode brug anders heen moet gaan, lijkt me niet een brug die je ziet richting het platteland en ik vind het nou ook niet echt een brug voor LS.

Mja, te snel conclusies trekken gaat alleen maar voor teleurstelling zorgen. Dus ik geloof er nog niet echt in. Oh en de lege plekken voor screens zijn nu allemaal weg.

Dus waarschijnlijk is de volgende stap een nieuwe trailer! :)

Ook zien we een vrachtwagen met trailer, die komen dus wss ook terug.

Bewerkt: door Redfire18

Geplaatst:
comment_1961451

Het maakt de kans dat SF er in zit veel groter, waar moet zo'n brug anders heen leiden

Het is een parodie op de Gerald Desmond Bridge in de haven van Los Angeles/Long Beach, die dus andere delen van de haven met elkaar verbindt. Rondom de Golden Gate Bridge is geen industriegebied, maar heel veel groen wat zelfs een State Park is geloof ik.

Geplaatst:
comment_1961460

honger.gifhonger.gifhonger.gifhonger.gif

grappig dat iedereen denkt dat het een brug is, denk eens allemaal goed na.

het is een haven waar het zich afspeelt.

heb je tegenwoordig in een haven alleen maar bruggen?

ik heb namelijk een kaart (maps) erbij gepakt en gekeken vanuit welke hoek de foto genomen zou kunnen zijn.

en wat ziet mijn oog, 2 rode hijskranen, het is dus geen brug, maar 2 grote rode hijskranen.

foto vanaf A richting de brug genomen:

http://goo.gl/maps/8Zpiv

Geplaatst:
comment_1961468

Dat lijkt al veel logischer te zijn dan dat ze de Golden Gate Bridge in de haven laten beginnen.

Ik kan wel de foto niet zien waarop jij doelt, maar het zouden inderdaad hijskranen kunnen zijn

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_1961472

Mmm, hijskranen? Niet van die Γ-vorm hijskranen, want dit zijn duidelijk Π-vormen...

@hieronder: Ik ontken ook niet dat die niet bestaan :puh: Ik zie ze alleen niet op zijn StreetView-beelden :)

Bewerkt: door _Night-Men_

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.