Jump to content
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 158.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1965810

Deze week zou de releasedatum van het geanticipeerde Grand Theft Auto V eindelijk bekend gemaakt worden. Deze gebeurtenis zou plaatsvinden tijdens een aandeelhouders bijeenkomst die op 20 september gehouden wordt bij Take Two. Er wordt zelfs gesproken over livestreams op het internet, maar het kan zijn dat deze niet voor iedereen open is.

Mocht de game echt voorzien worden van een releasedatum donderdag dan is de kans groot dat we ook een nieuwe trailer gaan krijgen. Het onthullen van nieuwe beelden als ook de datum is onderhand toch wel nodig, de vorige trailer stamt immers alweer uit november vorig jaar.

Daarnaast heeft een Rockstar-medewerker ook nog eens het een en ander gezegd over GTA V tegenover een Italiaanse gameswebsite. Dit ging vooraal over de grootsheid van de game en de vele mogelijkheden die ze hebben dankzij moderne PC’s en consoles.

Wat de Rockstar-medewerker precies heeft gezegd kun je hieronder terugvinden.

Surely the developers are working on something that goes beyond the legendary GTA SA. I do not know how big the map, but from the statements made, will be large enough to make us fly planes (and official images we saw a hunting …). Certainly GTA SA will remain as a milestone in that surprised everyone. As well as other titles from several years ago that redefined the genre. It is said that GTA V is not less, in fact. Especially if you consider the possibilities offered by modern PC (and consoles). More and more things that still can be implemented to run on a PC (now with the parallel computing is suitable or nearly the complexity of modern video games).However, the only way to give a definitive answer to your questions is to play GTAV.

Geplaatst:
comment_1965843

Zou me sterk lijken dat ze het aankondigen op de aandeelhoudersbijeenkomst. Zo'n dingen lijken me trouwens niet echt iets om te filmen.

Wat ik wel zie gebeuren is dat ze morgen een klok online zetten of een trailer. De vorige keer was dat ook op een woensdag, als ik me niet vergis.

Geplaatst:
comment_1965855

2 november was inderdaad op een woensdag. Ik weet nog in welk lokaal, welke les en welke leraar we hadden. Het was toen het laatste uur, van 15.05 tot 15.55. Toen ik rond 16.40 thuis kwam, heb ik gelijk op R* gekeken. Nog niks. Site steeds refreshen, en ja hoor, 17.00: daar is 'ie dan.

Waardoor ik dit heb onthouden? Geen idee :puh:

Maar ik denk dat er nu ook wel weer wat komt, het zouden 'few weeks' zijn. Die zijn nu wel weer geweest, dus kom maar op :)

Geplaatst:
comment_1965865

Ik weet nog dat het toen vakantie was. Ik was blij, want ik zou de trailer sowieso niet missen. Bleek dat we ergens op bezoek gingen.

Maar ik heb gekeken: de datum waarop de trailer werd aangekondigd, was een dinsdag. Goede gewoontes moet je niet breken :)

Alleen lijkt het me niet waarschijnlijk dat ze nu nog iets online gooien.

Geplaatst:
comment_1965924

Welgemeende excuses voor de dubbelpost, maar misschien iets dat jullie willen weten.

R* heeft de pagina van GTA V onder Games geüpdatet. Klik.

Normaal gezien werden de eerste twee screens, maar nu staan de meest recente erop.

Toen we de 'week vol informatie' ingingen, werd deze pagina ook aangepast.

Zou trailer 2 eraan komen?

Geplaatst:
comment_1966026

Deze week zou de releasedatum van het geanticipeerde Grand Theft Auto V eindelijk bekend gemaakt worden. Deze gebeurtenis zou plaatsvinden tijdens een aandeelhouders bijeenkomst die op 20 september gehouden wordt bij Take Two. Er wordt zelfs gesproken over livestreams op het internet, maar het kan zijn dat deze niet voor iedereen open is.

Mocht de game echt voorzien worden van een releasedatum donderdag dan is de kans groot dat we ook een nieuwe trailer gaan krijgen. Het onthullen van nieuwe beelden als ook de datum is onderhand toch wel nodig, de vorige trailer stamt immers alweer uit november vorig jaar.

Daarnaast heeft een Rockstar-medewerker ook nog eens het een en ander gezegd over GTA V tegenover een Italiaanse gameswebsite. Dit ging vooraal over de grootsheid van de game en de vele mogelijkheden die ze hebben dankzij moderne PC’s en consoles.

Surely the developers are working on something that goes beyond the legendary GTA SA. I do not know how big the map, but from the statements made, will be large enough to make us fly planes (and official images we saw a hunting …). Certainly GTA SA will remain as a milestone in that surprised everyone. As well as other titles from several years ago that redefined the genre. It is said that GTA V is not less, in fact. Especially if you consider the possibilities offered by modern PC (and consoles). More and more things that still can be implemented to run on a PC (now with the parallel computing is suitable or nearly the complexity of modern video games).However, the only way to give a definitive answer to your questions is to play GTAV.

Zozo, jij bent goed in kopieren..

(psx-sense)

Geplaatst:
comment_1966031

Zozo, jij bent goed in kopieren..

(psx-sense)

Inderdaad, als je iets quote. Moet je wel de bron vermelden.

Geplaatst:
comment_1966153

Is inderdaad al lang afgedaan als fake. Het is echter wel een feit dat ze de meest recente screens gisteren op de pagina hebben geüpdatet, wat de vorige keren nieuws betekende.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.