Jump to content
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 158.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1971479

Ik vind het groene logo juist wel wat hebben. Vooral omdat de verhaallijn (waarschijnlijk) om geld zal draaien. Al had ik wel gehoopt dat ze voor de V dezelfde font hadden gebruikt als die van GTA IV. Maar dat "five" er over heen vind ik er wel cool uit zien. Ze zullen wel weer een helicopter linksboven plaatsen, een motor rechtsboven, een prostituee of andere vrouw in het midden naast "Grand" en een cool persoon rechtsonder, zoals dat bij de voorgaande delen ook het geval was. Maarja, we zien het wel. The outside doesn't matter if the inside is great.

Geplaatst:
comment_1971750

Om in de sfeer te komen!

@GI_Andymc vanmiddag op twitter : 'And since I have been asked a million times, we are working hard on the GTAV issue and will have more information soon on the exact release'

@AnimalDesatado ook vanmiddag op twitter: ' Okay guys so the digital copy of the next issue of Game Informer will be released on the same day of the cover reveal. 15 DAYS TO GO. #GTAV '

Geplaatst:
comment_1971806

Dat is mooi, een week vroeger dan verwacht dus. Het lijkt me niet dat ze dit zomaar doen: de cover gaat misschien toch wat verraden.

Dat kan in positieve zin zijn voor de informatie in het nummer, maar ook in negatieve zin. Denk niet dat ze veel meer info hebben gekregen naast de kleine ontdekkingstocht die een paar van hun mensen door Los Santos hebben mogen doen.

Geplaatst:
comment_1971901

Let maar op als ze zeggen over 15 dagen dan is het nu over 14 dagen.

Betekent dus woensdag 31 oktober rond 15:00 uur dat er iets bekend gemaakt word. Als je een beetje kijkt na de screenshots die een paar maanden geleden werden geplaatst.

Geplaatst:
comment_1972320

Precies 1 jaar nadat de trailer uitkwam...

Ja dan stel ik ms vraag opnieuw: Waarom is dat opvallend? Die dag zat er ooit aan te komen...

Geplaatst:
comment_1974103

Jup, of overmorgen om precies 17:00. Precies een jaar na de aankondiging :)

Bewerkt: door _Night-Men_

Geplaatst:
comment_1974970

Gisteravond weer veel activiteit op twitter!!

@AnimalDesatado '18 PAGES FULL OF EXCLUSIVE DETAILS, SCREENS AND A LOT MORE ABOUT #GTAV IN 12 DAYS. @GI_AndyMc @Andrew_Reiner @mattbertz #GAMEINFORMER'

@AnimalDesatado 'Largest GameInformer article they have ever made... So, we can already confirm #GTAV as the biggest games created yet right?'

@GI_AndyMc 'Game Informer December issue featuring GTA V to launch on November 8: gameinformer.com/b/news/archive… #GTAV'

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.