Jump to content
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 158.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1979930

Tja, hoe oud zou OG Loc zijn geweest? Denk dat er wel meerdere personages in eerdere GTA's hebben gezeten die begin twintig waren.

Geplaatst:
comment_1980010

Een Rockstar medewerker plaatste 25 maart 2012 al een topic op GTAforums waarin wordt vermeld dat er 3 hoofdpersonen zijn en dat ze Michael, Trevor en Albert heten.

Albert kan in de tussentijd aangepast zijn(ik vermoed door de geruchten etc.).

Toendertijd geloofde bijna niemand hem.

Het topic bevat ook een screen, zou deze echt zijn?

Aot8CEACIAIQcM6.png

topic: http://www.gtaforums...pic=504969&st=0

Bewerkt: door Chainsaw

Geplaatst:
comment_1980041

Dat is wel interesting te noemen, dus er was dus zowaar iets belangrijks geleaked. iig ben ik ook zeer benieuwd naar de woorden

"the game was due for release around late summer but I was thinking more of an October/November release. It definitely IS coming this year, they just haven't announced a release date yet. The game was practically finished before I left."

en wat er in die tussentijd is gebeurd, als het al practisch klaar is.

Geplaatst:
comment_1980043

Iedereen kan op dat moment vertellen dat hij/zij medewerker is geweest is bij Rockstar, maar dat valt totaal niet te controleren. Wie ging er op dat moment uit dat er drie speelbare personages in het spel zouden zitten? Niemand, aangezien er in de twee trailers maar twee persoange's duidelijk naar voren werd gebracht, namelijk Michael en Franklin. Trevor zijn we dan in de screenshots daarna tegengekomen, maar op dat moment was niemand zich ervan bewust dat er meerdere hoofdpersonages in het spel zouden zitten.

Dat Franklin eerst Albert werd genoemd is wel opmerkelijk, aangezien bij sommige geruchten al werd gesproken over ene Albert DeSilva als hoofdpersonage.

Geplaatst:
comment_1980049

Kan niet wachten om te beginnen met spelen, maar ik zal echt niet weten waar ik moet beginnen. Gewoon rond rijden, het verhaal, multiplayer!? Help! :7

Oh, en volgens mij zeggen ze dat Los Santos groter word als SA, RDR, en IV. Dus misschien is het land erom heen er nog niet bij gerekend. :puh:

Bewerkt: door Redfire18

Geplaatst:
comment_1980132

Heb de info van gameinformer gelezen ziet er zeer tof uit. En er zijn ondertussen ook al screenshots van gameinformer vrijgegeven : knip

Vind het idee van drie hoofdpersonages wel origineel doet mij wat denken aan liberty city episodes maar nu werken ze tesamen en kan je direkt switchen.

Kan al niet wachten op de trailer.

Bewerkt: door VWO-er
links onder voorbehoud verwijderd

Geplaatst:
comment_1980142

it. En er zijn ondertussen ook al screenshots van gameinformer vrijgegeven : knip

thanx Freestyla, screens zijn van goede kwaliteit en ook groot.

Bewerkt: door VWO-er
links onder voorbehoud verwijderd

Geplaatst:
comment_1980163

Een Rockstar medewerker plaatste 25 maart 2012 al een topic op GTAforums waarin wordt vermeld dat er 3 hoofdpersonen zijn en dat ze Michael, Trevor en Albert heten.

Albert kan in de tussentijd aangepast zijn(ik vermoed door de geruchten etc.).

Toendertijd geloofde bijna niemand hem.

Het topic bevat ook een screen, zou deze echt zijn?

Aot8CEACIAIQcM6.png

topic: http://www.gtaforums...pic=504969&st=0

Wow, dan is er dus toch iets echt geweest! Had ik niet verwacht.. Overigens werd die man totaal niet geloofd door iedereen destijds, wel stom voor hem haha

Kan niet wachten om te beginnen met spelen, maar ik zal echt niet weten waar ik moet beginnen. Gewoon rond rijden, het verhaal, multiplayer!? Help! :7

Oh, en volgens mij zeggen ze dat Los Santos groter word als SA, RDR, en IV. Dus misschien is het land erom heen er nog niet bij gerekend. :puh:

Ik zou het ook zo snel niet weten, maar ik denk dat ik de eerste missie speel (die je waarschijnlijk hoe dan ook moet spelen, net als SA en IV) en dat ik dan daarna een beetje door de stad rijd..

Heeft een van jullie er al eens aan gedacht hoe R* het bij GTA V gaat oplossen dat je nog delen van de map moet 'vrijspelen'? Zoals bij de vorige GTA's, dat de twee andere steden/eilanden niet toegankelijk waren? Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen, omdat je dus van Michael, naar Trevor, naar Franklin kan springen..

Wat denken jullie?

Bewerkt: door p-p

Geplaatst:
comment_1980164

Grand Theft Auto V word natuurlijk op meerdere manieren vernieuwd en er worden veel nieuwe dingen geïntroduceerd. Wat jij dus ook al zegt het is volgens mij vrijwel onmogelijk om zoiets opnieuw te doen. Zeker omdat er hier volgens mij geen eilanden aanwezig zullen zijn. Als ik het goed heb begrepen is het één grote stad met daaromheen wat andere landschappen. Misschien laten ze het idee van gebieden die in het begin niet beschikbaar zijn ook wel achter zich nu.

Geplaatst:
comment_1980168

Grand Theft Auto V word natuurlijk op meerdere manieren vernieuwd en er worden veel nieuwe dingen geïntroduceerd. Wat jij dus ook al zegt het is volgens mij vrijwel onmogelijk om zoiets opnieuw te doen. Zeker omdat er hier volgens mij geen eilanden aanwezig zullen zijn. Als ik het goed heb begrepen is het één grote stad met daaromheen wat andere landschappen. Misschien laten ze het idee van gebieden die in het begin niet beschikbaar zijn ook wel achter zich nu.

GTA San Andreas bestond ook niet uit eilanden, hoor :puh: Het leek er alleen heel erg op, doordat ze gescheiden werden door kleine rivieren en de gehele staat omringd was door een oneindige oceaan. Dat laatste was gewoon een mooie manier om het level tot een eind te brengen. Ik weet niet hoe de map in elkaar steekt, dus ik weet ook niet of en hoe ze deze voor een deel afschermen.

Geplaatst:
comment_1980169

Ik zag op gtaforums wel een leuke:

Er was een tijdje terug een topic over dat de hoofdpersoon (nog niet bekend van de meerdre protags) in de gevangenis kwam en daar een paar missies bleef. Nou mensen zagen dat niet zitten want dat zou je niet genoeg vrijheid geven MAAR NU zou je gewoon kunnen switchen tussen die gast in de gevangenis ene naar andere, en hem wellicht samen met de anderen bevrijden.

Leek me een zeer leuk idee

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.