Jump to content
Geplaatst:
comment_1713078

geruchtenTXT.png hintsTXT.png

roddelsTXT.png wenslijstjesTXT.png

roadtogta5animated.gif

De vragen die iedereen bezighouden op het forum:

• Wat brengt de volgende GTA?
  • Wanneer horen we de eerste geluiden van Rockstar Games?
  • Wat zijn de laatste geruchten?
  • Waar speelt het zich af?
  • Op welke vlakken gaat de gameplay de speler meer bieden?

Maar bovenal, de belangrijkste vraag: Wat willen we zelf graag zien in een volgend deel van GTA?

Vanwege de vele topics die hier al over zijn gestart naar aanleiding van geruchten, roddels en speculaties op internet, en omdat we inmiddels alweer ruim twee jaar verder zijn sinds de release van GTA IV, leek het ons een goed idee om hier maar eens wat ruimte voor te gaan maken! :tu:

information.png

Het plan

Één topic vol met de verzamelde geruchten en roddels, aangewezen plek voor alle wens-lijstjes.

De aanpak

• Een vastgeplakt hoofd-topic van waaruit alle gerelateerde topics te bereiken zijn
  • Een overzicht van alle geruchten en speculaties bijgehouden door Dutchy3010 en Jacky-2007, input gegeven door jullie

Nieuwe ideeën?

Past jouw idee hier bij? Stuur één van ons even een PB!

Regels

• Gebruik onderstaande formulieren voor het melden van een nieuw gerucht, roddel etc.
  • Tevens reactie-topic! :Y
  • Vermeldt altijd duidelijk een bron; voor hints gevonden in IV, maak een screen of vraag even iemand er één te maken.
  • Géén discussie-topic; we hebben het tenslotte alleen maar over allerlei niet-te-vertrouwen info die toch niet te vertrouwen is, daar valt niet over te discussiëren.. :puh:

Plaats een gerucht

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/5197/geruchtentxt.png]

[b]Ik heb het volgende gerucht gevonden:[/b]
>>>TYP hier het gerucht in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats het gerucht!

Plaats een hint gevonden in IV

[center][img=http://a.imageshack.us/img827/8369/hintstxt.png]

[b]Ik heb de volgende hint gevonden:[/b]
>>>TYP hier de gevonden hint in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Screenshot:[/b] (of verzoek om het maken van een screenshot!)
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats je gevonden hint!

Plaats een roddel

[center][img=http://a.imageshack.us/img832/8950/roddelstxt.png]

[b]Ik heb de volgende roddel gevonden:[/b]
>>>TYP hier de roddel in eigen woorden, wat je ervan vindt etc.<<<

[b]Bron:[/b]
[/center]

Kopieer bovenstaande code... comment_add.pngEn plaats de roddel!

• In principe kan je er vanuit gaan dat nadat je iets gevonden hebt, en gepost in het topic, je vondst dezelfde dag in de avond wordt toegevoegd aan het overzicht, zo niet dan de dag erna. Mocht je na een dag of twee, drie het vermoeden krijgen dat we het over het hoofd hebben gezien, en nog niet hebben toegevoegd, stuur dan even een PB.
  • De bronvermelding is een vereiste; zonder bron zullen we helaas je toevoeging niet in het overzicht zetten.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 158.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1981478

*Smeulend en uitgebrand autowrak in de vorm van een 9F*

Zou hem liever zo terugzien dan al rondrijdend... Ik wil graag de Cheetah eens vanvoor zien, maar uiteraard ook gewoon vele andere voertuigen.

Franklin werkt bij een autodealer, dus vele coole en snelle auto's tot mijner beschikking wil ik zien!

@ajaxjeroen: ik denk het wel, maar dan als volledige screen... denk denk :3

Geplaatst:
comment_1981480

In de preview van insidegamer.nl en gamer.nl staat ook dat GTA V vijf keer groter is dan Red Dead Redemption. Ik heb mij laten vertellen dat RDR op zijn beurt weer 2x groter is dan GTA SA. Met andere woorden, de wereld van GTA V (exterior & interior) zou dus 10x zo groot zijn als GTA SA.

Dit is dan echt wel groot.

Geplaatst:
comment_1981481

Volgens mij is die nieuw, waar heb je hem vandaan? Vind hem overigens wel heel erg op deze lijken:

twitter: @AnimalDesatado

DOES ANYONE KNOW WHERE IS THIS SCREENSHOT FROM ? img145.imageshack.us/img145/8899/gt…

Geplaatst:
comment_1981487

In de preview van insidegamer.nl en gamer.nl staat ook dat GTA V vijf keer groter is dan Red Dead Redemption. Ik heb mij laten vertellen dat RDR op zijn beurt weer 2x groter is dan GTA SA. Met andere woorden, de wereld van GTA V (exterior & interior) zou dus 10x zo groot zijn als GTA SA.

Ik had iets gelijkaardig gelezen, om achteraf ergens anders te lezen dat de map 5 keer groter zou zijn dan GTA IV (of te wel ~2 keer RDR)

Een beetje het probleem dat opduikt wanneer meerdere gamebladen hun eigen versie proberen maken en maar wat klakkeloos gaan lopen kopiëren en aanpassen bij mekaar...

Je weet bijgevolg dus niet meer wat waar is en waar alles vandaan komt.

Geplaatst:
comment_1981489

de map van GTA SA is 36 vierkante kilometer. dat is dan een redelijk leuk formaat.

Geplaatst:
comment_1981490

Ik had iets gelijkaardig gelezen, om achteraf ergens anders te lezen dat de map 5 keer groter zou zijn dan GTA IV (of te wel ~2 keer RDR)

Een beetje het probleem dat opduikt wanneer meerdere gamebladen hun eigen versie proberen maken en maar wat klakkeloos gaan lopen kopiëren en aanpassen bij mekaar...

Je weet bijgevolg dus niet meer wat waar is en waar alles vandaan komt.

Dan nemen we maar niks aan :puh: Maar de map zou wel groter zijn dan RDR, GTA IV en GTA SA, dat staat iig wel al vast. We zien 't wel.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1981526

@ @p-p: Vette screens inderdaad. Wat ik begreep uit het artikel van GameInformer is die middelvinger onderdeel van het interacten met de omgeving. Dus random je middelvinger opsteken naar een passant, kijken wat er gebeurt... cool2.gif En joh, wat een leuke avatar heb je!loveit.gif

Geplaatst:
comment_1981538

1352713424.jpg

Dit doet me denken aan die woestijn naast Las Venturas uit San Andreas. :puh:

p-p: Die screens zijn een paar pagina's terug ook gepost, het wordt hier ook zo'n chaos met al die screens. :7

Geplaatst:
comment_1981541

Dit doet me denken aan die woestijn naast Las Venturas uit San Andreas. :puh:

p-p: Die screens zijn een paar pagina's terug ook gepost, het wordt hier ook zo'n chaos met al die screens. :7

Volgens mij is het hier ongeveer. Ik weet het niet, ik moest meteen aan die locatie denken..

Plaatje in spoiler.

De rode auto is het zelfde als hierboven gepost. Nu zie je hem dus van de achterkant. De witte auto is de gele cabriolet audi wannabe van de vorige pagina, ook de achterkant.

Mocht dit nog niet bekend wezen, vast wel maargoed..

3.jpg

Bewerkt: door .Whoopdidoo.

Geplaatst:
comment_1981553

die rode auto in je spoiler is de Aston V8 Vantage die ook in de trailer te zien was.

in de trailer deed deze het dak naar beneden. ook kwam hij een keertje langs waarbij hij een blauwe Bentley ramt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.