April 11, 201214 yr hoe werkt video editor het is enorm vaag Edited April 11, 201214 yr by dealer1996
April 11, 201214 yr Voor je een topic post kan je uiteraard beter eerst op Google zoeken of op onze walktrough: WikiGTA. Daar vind je een hele pagina gespendeerd aan de video editor (klik). Desalniettemin kan dit nog een interessant topic worden: vinden we de video editor duidelijk? Wie kan er goed mee werken? Ik zal de poll even wat aanpassen.
April 11, 201214 yr Duidelijk en ja gezegd, waarom ik het duidelijk vind ik kan er goed mee over weg en zou op het moment geen andere editor weten.
April 11, 201214 yr Author Duidelijk en ja gezegd, waarom ik het duidelijk vind ik kan er goed mee over weg en zou op het moment geen andere editor weten. En kan jij me er misschien meer over uitleggen??
April 11, 201214 yr Heb je al op de link gekeken die ik je gegeven heb? Daar staat alles heel uitgebreid uitgelegd.
April 11, 201214 yr Author Heb je al op de link gekeken die ik je gegeven heb? Daar staat alles heel uitgebreid uitgelegd. ow thanks wist niet dat dat een link was HAHAHA
May 17, 201214 yr Ja hoor geen probleem heb paar videos gemaakt kwam wel leuk eruit, maar deze vond ik het leukst godsamme lijkt wel echt www.youtube.com/watch?v=qv9mxPxWeg
hoe werkt video editor het is enorm vaag
Edited by dealer1996