Volgers 0 Nieuwe Max Payne 3 Bullet Time trailer online! Door Joriz, 12 april 2012 Bericht rapporteren Rockstar Games heeft zojuist een nieuwe video online gezet waarin het Bullet Time® van Max Payne 3 verder wordt toegelicht. Veel kijk plezier! http://www.rockstargames.com/videos/video/9351 Max Payne 3 komt op 18 mei 2012 uit in Nederland voor Playstation 3 en XBox 360. Op 1 juni komt het spel tevens uit voor de PC. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 12 april 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 april 2012 Zeker weten kopen :3 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 12 april 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 april 2012 Zoals altijd weer een mooie video, toch best wel knap hoe Rockstar dat doet..... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
JFun-Productions Geplaatst: 12 april 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 april 2012 Ik heb zo mijn reden dat Max Payne 1 en 2 niets met me dee, Maar deze keer moet ik gaan toegeven dat ik het spel wil kopen Ik hoop alleen dat bullet time niet te veel knopjes werk is.. (mass effect 3 en Space marine is mij te veel werk lol) Er zit een mooie zachte tint aan kleur in het spel.. het doet me ook erg denken aan Gta 4 om bepaalde redenen, Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 12 april 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 april 2012 Een mooie tool voor als je zelf filmpjes maakt. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 13 april 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 april 2012 Fantastische video weer, voor de zoveelste keer: een must-have game voor mij. Ben ook erg benieuwd naar de multiplayer van het spel, en of Bullet Time daar een beetje goed gaat werken. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 13 april 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 april 2012 en weer een hele mooie video van rockstar. ik hoop dat dit ook zeker in gta V komt. ook al denk ik eigelijk van niet want in max payne 3 gaat het om het schieten. en in gta niet, daar gaat het om meer dingen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTAnerd 007 Geplaatst: 13 april 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 april 2012 Fantastische video weer, voor de zoveelste keer: een must-have game voor mij. Ben ook erg benieuwd naar de multiplayer van het spel, en of Bullet Time daar een beetje goed gaat werken. kijk hier, rockstar games heeft hier al een filmpje van gemaakt Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 13 april 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 april 2012 Er blijven maar filmpjes komen van Max Payne 3, jammer dat er geen demo uit komt. Nog even een maandje door bijten en dan kunnen we de game eindelijk uitspelen, een keer of drie toch wel. De PC bezitters die geen console hebben staan hebben ook mazzel dit keer, normaal gesproken moeten die een decennia wachten tot de game op de PC verschijnt. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 16 april 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 16 april 2012 Mooie trailer. Ik ga hem zeker kopen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 16 april 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 16 april 2012 Ik kan echt niet meer wachten op dit spel. Ik ga hem morgen bestellen zodat ik de eerste multiplayer content al binnen heb! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 18 april 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 18 april 2012 Zo, wanneer wordt de naam veranderd in MaxPayneforum.nl? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
henk_NL Geplaatst: 11 mei 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 11 mei 2012 nu ga ik hem zeker kopen Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar Games heeft zojuist een nieuwe video online gezet waarin het Bullet Time® van Max Payne 3 verder wordt toegelicht. Veel kijk plezier!
http://www.rockstargames.com/videos/video/9351
Max Payne 3 komt op 18 mei 2012 uit in Nederland voor Playstation 3 en XBox 360. Op 1 juni komt het spel tevens uit voor de PC.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites