Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_175435 Ik vraag me soms af hoe ik een radio zender herken een paar weet ik te herkennen, maar van sommige weet ik de naam amper. Futuro FM - Verschillende commercials, en T-shirt aanbod. Rebel Radio - Rebelse en harde muziek HEAD Radio - Heel de tijd na een liedje HEAAAAD RADIOOOOO te horen krijgen. ??? ??? ??? ???
Geplaatst: 8 oktober 200519 jaren comment_240202 hoe zet je dan een wav om in een mp3 bestand? dat kan bij mij wel eens van pas komen!
Geplaatst: 8 oktober 200519 jaren comment_240226 Wil je de radio van gta2 dan op je mp3? Ik hoef er niet eens iets mee te doen om hem op mp3 te zetten (als ik over onzetten praat). Gewoon recht van CD-Rom naar mp3 zetten. Bewerkt: 29 oktober 200618 jaren door Nickonly
Geplaatst: 8 oktober 200519 jaren Auteur comment_240590 hoe zet je dan een wav om in een mp3 bestand? dat kan bij mij wel eens van pas komen! Op GTAGames.nl is in Vice City downloads een programma waarmee je het kan converten...
Ik vraag me soms af hoe ik een radio zender herken een paar weet ik te herkennen, maar van sommige weet ik de naam amper.
Futuro FM - Verschillende commercials, en T-shirt aanbod.
Rebel Radio - Rebelse en harde muziek
HEAD Radio - Heel de tijd na een liedje HEAAAAD RADIOOOOO te horen krijgen.
???
???
???
???