Jump to content
Geplaatst:
comment_1941950

Company of Heroes 2

Ontwikkelaar: Relic

Uitgever: THQ

Genre: Strategy

Platforms: PC

Aantal spelers: 1-8

Release: Voorjaar 2013

Demo: /

Website: Klik

Company of Heroes 2 takes the fight to the snow-filled fields of the Eastern Front as players command the Soviet Red Army during the World’s darkest hour. It is the year 1941, and the forces of Germany have just begun Operation Barbarossa, as they push East to conquer Russia in what would become the costliest conflict of the war. It is up to you, commander of the Russian Red Army, to push back the Nazi invaders and free Mother Russia!

Company of Heroes 2 raises the bar of the standard in PC Real Time Strategy. Powered by the new Essence 3.0 Engine, Company of Heroes 2 features incredible graphic fidelity and cutting-edge technology. With the unprecedented new TrueSight™ system, fog of war is no longer a guessing game as unit visibility on the battlefield relies on true and proper line of sight.

The tactical and dynamic combat system that strategy gamers know and love from the original Company of Heroes returns, and now it’s bigger and better than ever. With the new Commander Abilities found in Company of Heroes 2, players will develop and utilize their abilities in intense new tactical warfare situations. Players will get to experience the up-close moment-to-moment brutality of the war on the Eastern Front through new Dynamic Battle Tactics.

One of the most intense and competitive online experiences returns with Company of Heroes 2 multiplayer! The vicious online combat that thousands of gamers enjoy every day with the original Company of Heroes is bigger than ever featuring competitive and co-operative modes that deliver the intense experiences that fans have come to expect.

companyofheroes2_announcement.jpg

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1992484

Hmm, ik ben nog steeds niet van mening veranderd. Misschien had ik gewoon geen Man Of War moeten spelen. Eerst vond ik COH een erg mooi spel met goede physics, toen speelde ik MOW en COH raakte in schril contrast :puh: En zelfs MOW staat nu nog steeds in schril contrast met de physics van COH2. Maar goed dat zijn alleen Physics.Ik kijk ook uit naar de gameplay, want dat maakte COH wel een leuke game.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1995581

Hmm, ik ben nog steeds niet van mening veranderd. Misschien had ik gewoon geen Man Of War moeten spelen. Eerst vond ik COH een erg mooi spel met goede physics, toen speelde ik MOW en COH raakte in schril contrast puh2.gif En zelfs MOW staat nu nog steeds in schril contrast met de physics van COH2. Maar goed dat zijn alleen Physics.Ik kijk ook uit naar de gameplay, want dat maakte COH wel een leuke game.

Beide hebben ze hun charme. COH was de eerste strategy game waar ik na Sudden Strike van genoten heb. MOW heb ik helaas nooit echt uitgebreid kunnen spelen, aangezien mijn PC'tje dat niet trekt. MOW is een beetje te vergelijken met Sudden Strike, waar je letterlijk uren bezig was om een simpel straatje of huizenblok te veroveren. COH is wat dat betreft wat meer arcade en minder tactisch, maar dat gaat er bij mee evengoed in als koek!

Nieuwe multiplayer gameplay trailer:

Katyusha trucks! De Sherman Calliope uit de eerste COH was ook altijd heerlijk om mee te spelen. blij.gif

Geplaatst:
comment_1998282

Hmm, ik ben nog steeds niet van mening veranderd. Misschien had ik gewoon geen Man Of War moeten spelen. Eerst vond ik COH een erg mooi spel met goede physics, toen speelde ik MOW en COH raakte in schril contrast puh2.gif En zelfs MOW staat nu nog steeds in schril contrast met de physics van COH2. Maar goed dat zijn alleen Physics.Ik kijk ook uit naar de gameplay, want dat maakte COH wel een leuke game.

Beide hebben ze hun charme. COH was de eerste strategy game waar ik na Sudden Strike van genoten heb. MOW heb ik helaas nooit echt uitgebreid kunnen spelen, aangezien mijn PC'tje dat niet trekt. MOW is een beetje te vergelijken met Sudden Strike, waar je letterlijk uren bezig was om een simpel straatje of huizenblok te veroveren. COH is wat dat betreft wat meer arcade en minder tactisch, maar dat gaat er bij mee evengoed in als koek!

ja, inderdaad. voor wat meer arcade speelstyle is coh ook een topgame.Ik ben alleen nooit zo'n fan geweest van dat king of the hill vlaggen cappen. Al zijn die battles om die checkpoints wel altijd interessant :puh:

Geplaatst:
comment_1998311

Ik weet niet zo goed wat ik van die Multiplayer moet vinden, kwa graphics vind ik het nauwelijks vooruit gegaan en de geluiden lijken sprekend op CoH1, ik ga deze zeker wel halen, maar ik wacht even tot het wat goedkoper is in prijs :) (Ookal weet ik de prijs nog niet).

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2011906

Even een bump, ik heb wat review's gelezen van mensen die hem al mochten spelen en die kwamen tot de conclusie dat dit wéér een top game word! Wie gaat hem pre orderen? Hij komt 5 Maart namelijk al uit. Ik ga hem in ieder geval wel pre orderen.

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_2049374

Net de demo gespeeld (open beta op steam) en gelukkig herken ik CoH 1 in dit tweede deel. Had niet verwacht dat er veel zou veranderen, maar je ziet nog wel eens games die bij een volgend deel per se vernieuwend willen zijn. Grafisch oogt het prima (al vind ik dat niet heel relevant) en de gameplay is typisch Company of Heroes. Een minpuntje is dat de Russen Engels praten, maar goed... mag niks heten.

Meer mensen die de demo gespeeld hebben? Kan nog tot dinsdag zover ik weet.

Geplaatst:
comment_2049428

Ik heb er ondertussen al aardig wat uren ingestampt met die Open Beta, ontzettend leuk al zeg ik het zelf, al kan de lvl balancing wel wat beter. Ik was laatst met een vriend (Lvl 9 & Lvl 3) tegen een lvl 37 en lvl 40. :ch:

Geplaatst:
comment_2049434

Heb de Beta gespeeld, het is alsof je CoH 1 speelt met een luxe mod, ik ga hem dan ook zeker niet kopen bij de release en wacht mooi op een fikse korting. Erg vernieuwend is het niet.

Geplaatst:
comment_2049513

Heb hem ook maar eens geprobeerd, op zich een leuk spel met die nieuwe functies. Zitten leuke tanks tussen en ook een leuke toevoeging is die 'sneeuwstormen', maakt het extra uitdagender. Als ik hem meteen voor de volle pond ga kopen denk ik niet, maar hij zal hier zeker wel eens liggen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.