May 13, 201213 yr Ik ga in de grote vakantie naar de Ardenne fietsen maar welke fiets is daar nu het beste voor Ik ga daar naar toe fietsen vanuit mijn achter tuin die is in België Zo een 140 kilometer Sportief Edited May 14, 201213 yr by slim741
May 13, 201213 yr Vanaf waar ga je? Zuid-Spanje, Oost-Mongolië, of gewoon ergens uit Nederland of België? Met andere woorden: welke afstand wil je overbruggen? En, ook niet onbelangrijk om te weten: wil je daarna in de Ardennen ook nog aardig wat fietsen met diezelfde fiets, of is het daarna lui in een tentje liggen niks doen?
May 14, 201213 yr Of ga je eerst met gemotoriseerd vervoer naar de Ardennen en daar dan fietsen? Het is best lastig je zin goed te interpreteren, zo zonder leestekens.
May 14, 201213 yr Of ga je eerst met gemotoriseerd vervoer naar de Ardennen en daar dan fietsen? Het is best lastig je zin goed te interpreteren, zo zonder leestekens. Nou, hier met leestekens: Ik ga in de grote vakantie naar de Ardennen fietsen, maar welke fiets is daar nu het beste voor? Hij zal het vast wel anders bedoelen, maar vooruit. Edited May 14, 201213 yr by Gtaboy107
Ik ga in de grote vakantie naar de Ardenne fietsen maar welke fiets is daar nu het beste voor
Ik ga daar naar toe fietsen vanuit mijn achter tuin die is in België
Zo een 140 kilometer
Sportief
Edited by slim741