Jump to content
Geplaatst:
comment_1942885

Courtois! :schater: Lombaerts! :schater: Kompany! :schater: Vermaelen! :schater: Vertonghen! :schater: Witsel! :schater: Fellaini! :schater: Hazard! :schater: Chadli! :schater: Defour! :schater: Lukaku! :schater: Mirallas! :schater: Mertens! :schater:

[Totdat Oranje eruit ligt...]

Even zonder gekheid: het is natuurlijk belachelijk dat België er met zulke voetballers niet in geslaagd is zich te plaatsen. Maar ja, punten verliezen tegen Azerbeidzjan, dat is redelijk dodelijk blijkt wel. Wat denken jullie? Gaat België er op de komende toernooien wel bij zijn? Of lukt het gewoon niet om hier een echt team van te maken dat tot grote prestaties gaat komen?

• Reacties 58
  • Bezichtigingen 6.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1944894

Oh, en Belgen... jullie mogen stiekem wel met oranje meejuichen hoor. :puh:

Deed ik al voor ze nog maar een kans maakten om wereldkampioen te worden, dus ik ben geen successo zoals er zovelen zijn. ^_^

Geplaatst:
comment_1944926

Deed ik al voor ze nog maar een kans maakten om wereldkampioen te worden

Ah, 1986, toen ze spijtig de halve finale verloren van de latere kampioen Argentinië. Goed elftal, met ondermeer Pfaff, Gerets, Van der Elst, Scifo en Ceulemans.

Geplaatst:
comment_1944930

Ik zie België zich wel plaatsen voor het eindtoernooi over twee jaar. Het spelersmateriaal is redelijk, alleen hebben geen trainer die de spelers goed met elkaar kunnen functioneren. Met alle respect, maar je mag toch niet blij zijn als je gelijkspeelt tegen Kazachstan in de kwalificatieronde?

Geplaatst:
comment_1945295

Wij waren ook dichtbij die Play-Offs en als je ziet naar de spelers van beide landen en naar de match zelf: 1 buitenspel-goal en een penalty van België, dan is het al bij al nog niet eens verdient voor België.

Ik hoop dat de match tegen Engeland beter wordt. :{

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1949311

Courtois! :schater: Lombaerts! :schater: Kompany! :schater: Vermaelen! :schater: Vertonghen! :schater: Witsel! :schater: Fellaini! :schater: Hazard! :schater: Chadli! :schater: Defour! :schater: Lukaku! :schater: Mirallas! :schater: Mertens! :schater:

>>>> [Totdat Oranje eruit ligt...] <<<<

troll-face.png

Dit is grappig want België kon zich niet eens plaatsen voor het EK. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.