Jump to content
Geplaatst:
comment_1942885

Courtois! :schater: Lombaerts! :schater: Kompany! :schater: Vermaelen! :schater: Vertonghen! :schater: Witsel! :schater: Fellaini! :schater: Hazard! :schater: Chadli! :schater: Defour! :schater: Lukaku! :schater: Mirallas! :schater: Mertens! :schater:

[Totdat Oranje eruit ligt...]

Even zonder gekheid: het is natuurlijk belachelijk dat België er met zulke voetballers niet in geslaagd is zich te plaatsen. Maar ja, punten verliezen tegen Azerbeidzjan, dat is redelijk dodelijk blijkt wel. Wat denken jullie? Gaat België er op de komende toernooien wel bij zijn? Of lukt het gewoon niet om hier een echt team van te maken dat tot grote prestaties gaat komen?

• Reacties 58
  • Bezichtigingen 6.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1949331

Inb4 belgen maken een topic om NLers uit te lachen terwijl ze zelf niet eens zo ver kwamen

Ach het zit hem bij ons meer in de ironie.

@moechy: nee hoor, we hebben zeker geen kutploeg, meer een goalenprobleem (toch een serieus)

Geplaatst:
comment_1949339

Toch vraag ik me af wat erger is; je niet plaatsen voor het EK, of voor het oog van de wereld (want van deze wedstrijden wordt mondiaal verslag geleverd) kompleet afgaan.

Geplaatst:
comment_1949369

Deelnemen is belangrijker dan winnen, zegt de alom bekende spreuk.

De Nederlanders hebben trouwens al meer hun kunnen bewezen dan de Belgen, neem maar het vorige WK als voorbeeld.

Geplaatst:
comment_1949555

Iedereen zegt dat de Nederlanders arrogant zijn etc etc..Maar waar hebben jullie gelezen dat ze zichzelf verklaren als kampioen? Graag een artikeltje ofzo, want dat heb ik nu eens compleet gemist(terwijl ik elke dag de krant volledig lees).

Geplaatst:
comment_1949570

Iedereen zegt dat de Nederlanders arrogant zijn etc etc..Maar waar hebben jullie gelezen dat ze zichzelf verklaren als kampioen? Graag een artikeltje ofzo, want dat heb ik nu eens compleet gemist(terwijl ik elke dag de krant volledig lees).

Voorwat dienen die liedjes denk je?

Geplaatst:
comment_1949582

Toch vraag ik me af wat erger is; je niet plaatsen voor het EK, of voor het oog van de wereld (want van deze wedstrijden wordt mondiaal verslag geleverd) kompleet afgaan.

Als vice wereldkampioen je niet plaatsen voor het EK lijkt me erger. :Y

Geplaatst:
comment_1949584

En je denkt serieus dat enkel Nederland zulke liedjes heeft?

Geplaatst:
comment_1949594

En je denkt serieus dat enkel Nederland zulke liedjes heeft?

Jullie zijn over het algemeen arroganter dan op dat vlak. Net hetzelfde met het WK, ja NL gaat sowieso winnen. Deksel op de neus, en dat blijkt nu ook maar weer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.