- Reacties 50
- Bezichtigingen 5.6k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Baffie 14 posts
-
PIERRO P 6 posts
-
claud 5 posts
-
SabreTurbo 4 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Spand Express(1)
In de missie Jury Fury zal er een Spand Express tegen de auto aanrijden van de man in Ocean Beach als hij zal proberen te vluchten, maak de missie af, pak de Spand Express en stop hem in een garage.
Spand Express(2,3,4)
In de missie Riot moet je drie Spand Expresses kapot maken, doe dat niet, pak één van de Spand Expresses, rij hem naar een garage, zet hem binnen en schiet hem dán pas verrot, herhaal dit voor de overige Spand Expresses
Onverwoestbare Admiral
In de missie Guardian Angels zal Diaz je tegemoet komen met een witte Admiral, schiet hem dood, samen met z'n bodyguards, pak z'n auto die tegen álles kan behalve op z'n kop liggen en zet deze in een een garage.
Zwarte Washington(1,2)
Zorg voor een Packer en ga naar de pier toe. Naast de marker zie je een boompje staan. Rij het desbetreffende boompje omver en parkeer de Packer loodrecht op de rand. Pak dan de Cheetah en zet hem achter de Packer voor een betere blokkade.
Start dan nu de missie. Je kunt meteen zien of het lukt. Als een van de Washingtons vast komt te zitten heb je geluk, anders zul je het zeker overnieuw moeten doen. Als een van de Washingtons vast zit en je krijgt weer controle over Tommy schiet je meteen de Colonel neer. De missie faalt en je spawnt weer bij Pier 2. Als het goed is zie je dan daar je, redelijk gehavende, Zwarte Washington.- ASPHALT
Zwarte Voodoo
In de missie Two Bit Hit, staat er bij de Haïtians een zwarte Voodoo, trek de bestuurder ervan eruit en rij de zwarte Voodoo naar een garage.
Romero's Hearse(1,2)
In de missie Two Bit Hit staan er twee Romero's Hearse, trek van één de bestuurder eruit en breng de auto naar een garage, herhaal dit voor de andere. Pas bij één van de Romero's Hearses goed op, al schiet je de bestuurder ervan dood, de wagen zal alsnog wegrijden, deze moet je dus pakken vóór hij is weggereden.
Gesloten Comet
In de missie Waste the Wife mag je niet schieten, doe dit wel en de missie faalt, schiet haar uit de auto, ga erin en níémand kan je uit je auto krijgen, zet hem níét in een garage, dan is deze mogelijkheid verdwenen.
Zilverwitte PCJ-600
In de missie Autocide zal er aan het begin een zilverwitte PCJ-600 voor je klaarstaan, pak de motor en zet hem in een garage
Zwart-Rode Bobcat
In de missie Autocide zullen twee gangsters vlakbij de juwelier in Vice Point in een zwart-rode Bobcat zitten, schiet de bestuurder dood zodat hij uit de auto valt, schiet de ander ook dood. Stap in, rij hem naar een garage, stap onderweg niet uit, dan is de auto op slot.
Zwarte Admiral(1,2,3)
In de missie Check Out At The Check In zullen 3 zwarte Admirals achter je aankomen, heel moeilijk om ze alledrie te krijgen, lok ze mee naar de Sunyard, schiet eerst de schutter van de auto af, de bestuurder kun je gek genoeg niet uit de auto schieten, schiet de auto kapot en duw deze met een stevige auto je garage in, herhaal dit voor de andere twee. Dit zal waarschijnlijk niet lukken. Je kunt één ervan met moeite krijgen. Ga nadat je de airport uitomt meteen rechts het vliegveld op, zo ontloop je de eerste twee auto's. De derde moet je heel voorzichtig benaderen totdat je op ongeveer 50 meter (in het spel dan) van hem vandaan ben, je kunt nu de bijrijder eruit schieten zodat de deur opengaat, doe het wel van afstand, als de bijrijder éénmaal in het dak staat lukt het niet meer. De deur staat nu open, race naar Sunshine en zorg ervoor dat hij op een één of andere manier vast komt te zitten, nú kun je hem er wél uittrekken, doe dat en zet hem in een garage. Met de andere twee lukt dit waarschijnlijk niet.
Zwarte Admiral(4,5)
In de missie Loose Ends zitten twee zwarte Admirals, ze zijn moeilijk te verkrijgen, maar er ís een manier. Zet voor je de missie ga doen 2 Packers in Sunshine. Save dan in Sunshine en ga de missie doen, rij er naar toe, schiet iedereen dood, maar zorg ervoor dat de auto's heel blijven, de ton met dynamiet kun je gewoon wegrollen door er tegenaan te gaan lopen. Als iedereen dan dood is, moet je de twee packers halen, heel lasig. Rij telkens met één van de packers een stukje, ga dan de andere halen en zet hem ongeveer honderd meter verder. Doe dit naar de muur van de locatie die grenst aan de brug. Zet één van de Packers daar tegen de muur en neem een flinke aanloop met de andere, zodat je in het gebied komt, nu is het niet moeilijk meer. Zet de Packer tegen een muur aan en spring met alle voertuigen eroverheen, ga ze dan één voor één naar Sunshine brengen, ze blijven gewoon staan, ze verdwijnen pas als de missie afgelopen is. - oeneboy
Zwarte Pony
In de missie Loose Ends zit een zwarte Pnny, hij is lastig te verkrijgen, maar er ís een manier. Zet voor je de missie ga doen 2 Packers in Sunshine. Save dan in Sunshine en ga de missie doen, rij er naar toe, schiet iedereen dood, maar zorg ervoor dat de auto's heel blijven, de ton met dynamiet kun je gewoon wegrollen door er tegenaan te gaan lopen. Als iedereen dan dood is, moet je de twee packers halen, heel lasig. Rij telkens met één van de packers een stukje, ga dan de andere halen en zet hem ongeveer honderd meter verder. Doe dit naar de muur van de locatie die grenst aan de brug. Zet één van de Packers daar tegen de muur en neem een flinke aanloop met de andere, zodat je in het gebied komt, nu is het niet moeilijk meer. Spring met de Pony over de Packer zodat je op straat komt. Breng hem naar een garage, het verstandigste is de Sunyard omdat als je hem in een andere garage zet (die waarschijnlijk een eind verder weg is) de twee zwarte Admirals weg zijn. - oeneboy
Gesloten Voodoo
In de missie Trojan Voodoo moet je een Voodoo vinden en naar de andere Cubanen in een Voodoo gaan, schiet één van de Cubanen uit z'n auto, hij zal eruit vallen, als je instapt zullen de deuren gesloten zijn, zet hem níét in een garage, aangezien die mogelijkheid dan voorbij is.
Onbeweegbare Top Fun
In de missie Bombs Away! zal de Top Fun-bus waar je inzit níét te bewegen zijn, niet echt speciaal, maar je krijgt hem ook met geen mogelijkheid weg, ook niet met een tank. Hij kan wél kapot.
Volmaakte Angel
In de missie Alloy Wheels of Steel moet je racen tegen andere Hell's Angels, ga voor één van de racers staan en trap hem van z'n motor af zodat je er zélf opzit, de race begint wél meteen, maar je Angel kan wel véél beter sturen, deze mogelijkheid verdwijnt nadat je hem in een garage zet.
Crème Stretch
In de missie Martha's Mug Shot zal Candy Suxxx in een crème Stretch stappen, voordat ze instapt moet je de chauffeur ervan in de auto doodschieten zodat hij eruit valt, pak de Stretch en zet hem in een garage. Stap onderweg níét meer uit, want dan zit de auto weer op slot.
Zwarte Sentinel
In de missie Hit the Courier zal de courier in een zwarte sentinel proberen te ontsnappen, schiet als eerste de banden al lek zodat het wegrijden voor haar moeilijker zal worden, als ze eenmaal ergens vastzit kun je haar executeren door haar in de auto dood te schieten, pak de auto en zet deze in een garage.
Pony met bumper naar voren
Deze auto is níét aan een missie gebonden, als je een Pony in een Pay 'N' Spray/Spray 'N' Go rijdt, gaat de bumper naar voren staan, als je de auto in een garage zet, is dit (helaas) verdwenen. - commando
Lightless Taxi
Deze auto is níét gebonden aan een missie, als er meerdere taxi's op het scherm zijn, heb je de kans dat er van één het lichtje met TAKI niet geladen wordt, pak de auto en zet hem in een garage, hierdoor komt het dakje níét terug. Heel erg zeldzaam. - DeRCT
Zwarte Sanchez
In de sub-missie Trial by Dirt komen er Haïtians achter je aan op zwarte Sanchezes, sla er één van z'n brommer af en pak de brommer, zet hem in een garage. Dit gebeurt pas bij de 3e keer dat je het record verbeterd. - flying dutchman
Zwarte Rancher
In de sub-missie Test Track, in Downtown komt, als je 3 keer je record hebt verbroken en je de missie dan weer ga doen, een zwarte Rancer achter je aan, voer een drive-by uit om de bestuurder eruit te krijgen, pak de Rancher en zet hem in een garage. - flying dutchman
Onverwoestbare Sabre Turbo
(PlayStation 2 versie)Wat je moet doen is Hillary uit zijn wagen schieten en, ook al faalt de missie, heb je hem. Je moet voordat de missie begint met een coach het kleine bruggetje bij de Pizza Well Stacked & Co. neerzetten. Als je de missie start draai je om en pakt de Cop Bribe erin de buurt en parkeert je Sentinel naast de Coach. Spring op de Sentinel en wacht op Hillary. Hij zal zich in de Coach boren als je geluk hebt. Open het vuur op, voor jouw gezien, het rechter raam en met wat geluk valt hij eruit. Nu nog de Sabre naar een van je garages brengen. ASPHALT
Witte Walton(1,2,3,4)
In de missie Gun Runner, rijden de wapenhandelaars allemaal in witte Waltons, zorg eerst dat het wapen van de wagen af is, trek dan de eigenaar eruit, breng de wagen naar Hyman Condo en zet hem in de middelste garage, herhaal dit voor nummer twee, drie en vier, zet nummer drie en vier in de rechtse garage. Aan het eind van de missie moet je alle auto's kapot maken, ga naar de garage, schiet de auto's kapot, missie gehaald, maar de auto's staan weer héél in je garage.
Zwarte Stretch(1,2,3)
Deze heb ik zélf een keer gehad na de missie Keep your Friends Close..., toen ik buitenkwam stonden er drie zwarte Stretches buiten, maar andere keren waren het weer witte, dus weet ik niet helemaal zeker of het vaker gebeurt.
Lichtblauwe Maverick
Deze is tot nu toe alleen nog maar op de PS2 bewezen. Je kunt hem krijgen tijdens de missie Loose Ends. Om hem te krijgen moet je voor de missie eerst een groot voertuig opslaan in de garage van de Sunyard. Voltooi de missie, maak iedereen af, en ga in de Maverick die al klaar staat naar het vliegveld. Als je de missie gehaald hebt moet je de Maverick naar de garage bij de Sunyard brengen. Duw hem daar met behulp van het zware voertuig de garage in (niet de Spray 'N' Go, maar gewoon een garage. Nu heb je hem opgeslagen. De helikopter is van zichzelf al veel lichtblauwer dan normale Mavericks maar om hem te behouden moest je dit doen. - PIERRO P
Oceanic met koffers
Deze is alleen verkrijgbaar tijdens de missie 'Bar Brawl'. Om hem te krijgen moet je bij het uitschakelen van de leden van de beveiliging geen granaten of explosieven gebruiken. Tussen de gangsters in staat een Oceanic, deze is bijzonder. Als je de kofferbak openslaat, staan er drie koffertjes in. Helaas zijn deze verdwenen na een Spray, na in een garage gezet te zijn, nadat je dood bent en nadat je gepakt bent. Zelfde verhaal als met de Angel dus, verder houdt de auto zijn normale besturing nog steeds. - Forgotten
Als je nog meer voertuigen weet, zet ze hieronder, dan zet ik ze in de lijst erbij. ik kan ze natuurlijk ook niet állemaal weten.
Bewerkt: door Baffie