Jump to content
Geplaatst:
comment_1943293

FIFA 13

173196.png

Ontwikkelaar: EA Sports

Uitgever: Electronic Arts, EA Canada

Genre: Sport, Voetbal

Platforms: PC, Playstation 2, Playstation 3, (Move ondersteund!), PS Vita, Xbox 360 (Kinect ondersteund!), PC, Nintendo Wii, Nintendo 3DS, Nintendo Wii U, Iphone, Ipad, Ipod

Release: Nu te koop!

Multiplayer: Zit erin!

Demo: Nu te downloaden bij Origin en Xbox Live en PSN!!

Afbeeldingen:

itscoming.jpg

animation.gif

7196048418_8395156391_c.jpg

7196048162_bb56206bb5_c.jpg

7196048678_2df2f6f7f5_c.jpg

7196048940_c17195d061_c.jpg

7196049080_b7e244cf93_c.jpg

7196049436_b2b85babc5_c.jpg

7196049606_8cc36fb039_c.jpg

7196049932_4e10af09d2_c.jpg

7196050124_bdb2f7160f_c.jpg

7196050368_afc3324664_c.jpg

7196050572_aa2c61cfa6_c.jpg

fifa_5.jpg

fifa_1.jpg

fifa_4.jpg

fifa_3.jpg

fifa_2.jpg

fifa_6.jpg

Boxart: Dit is de definitieve boxart:

278180_437926599563598_1898097540_o.jpg

Video's:

Toevoegingen:

Move en Kinect zulen ondersteund worden. Je kunt dan de spelers in een andere positie zetten of spelers wisselen ingame (zonder naar het pauzescherm te gaan)

Er is een nieuwe modus erbij gekomen, genaamd: Skill Mode. Je moet dan zoveel mogelijk punten halen door skills uit te voeren.

Een grote toevoeging aan de carriéremodus zijn de internationale wedstrijden. Zo kun je bijvoorbeeld als speler of coach opgeroepen worden voor het Nederlands elftal (Of een ander land).

-

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 175
  • Bezichtigingen 14.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1943449

Ik vind het sowieso al raar dat Messi op de cover van FIFA staat, normaal is dat toch altijd PES?

En de nieuwe atttacking intelligence is best wel goed nu heb je tenminste minder kans naar een team genoot te passen die niet goed doorloopt of buitenspel staat. :puh:

Geplaatst:
comment_1943453

Ik vind het sowieso al raar dat Messi op de cover van FIFA staat, normaal is dat toch altijd PES?

En de nieuwe atttacking intelligence is best wel goed nu heb je tenminste minder kans naar een team genoot te passen die niet goed doorloopt of buitenspel staat. :puh:

Contracten he, waarschijnlijk heeft FIFA nu licenses van hem.

Geplaatst:
comment_1943470

Nee, volgens mij heeft PES sinds PES 2012 een contract met Ronaldo nu. Vind de boxart ook lelijk, over de game laat ik me nog niet uit, ik wacht wel tot er meer bekend is en dingen te zien zijn.

Geplaatst:
comment_1943478

Nee, volgens mij heeft PES sinds PES 2012 een contract met Ronaldo nu.

Hebben ze al lang hoor :puh:

Geplaatst:
comment_1943485

Ik weet alleen dat hij ook op de PES 2008 cover heeft gestaan, maar sindsdien was het alleen maar Messi.

Geplaatst:
comment_1943499

Ik weet alleen dat hij ook op de PES 2008 cover heeft gestaan, maar sindsdien was het alleen maar Messi.

Hij zal sowieso wel een contract hebben sindsdien..

Geplaatst:
comment_1943522

Wat mij leuk lijkt om in FIFA 13 te zien;

Sierd de Vos en René van der Gijp als commentator.

Verbeterde talen

Grotere diversiteit bij jeugdspelers, qua naam, positie en uiterlijk.

Makkelijker maken van eigen clubs opzetten, en het ook reeël doen. Dus niet gelijk 50 miljoen geven, laten wij focussen op het opbouwen van de club.

Meer stadions, dus de Kuip erin, en andere stadions van grote/populaire clubs.

Vrienden career, dus speltype carriére, eventueel als DLC, waarin je tot en met 10 vrienden een carriére kan maken met iedereen een eigen club.

Tweaken van transfers, dus dat Sneijder niet elke keer naar Man. City gaat.

En nog meer vele andere dingen! En trouwens mensen die geen fan zijn van FIFA, rot dan maar op uit het topic.

Geplaatst:
comment_1943569

Als de feiten afkomstig uit de bron van Sammie_GTA waar zijn, hoop ik echt dat EA Sports de Attacking Intelligence grondig een onderhoudsbeurt gaan geven. Dit is in FIFA 12 echt drama, waar bijvoorbeeld de aanvallers die je niet bestuurd ineens stoppen met hun loopacties naar voren als je met een aanval bezig bent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.