Jump to content

ploeg

Studio Salamanca

Recommended Posts

helaasys1.png

ik heb in de walktrough gelezen dat er ook ploegen staan bij boerderijen, die je achter je trekkertje kunt knuppen, maar elke keer als ik bij die locaties ga kijken staat er helemaal niks :angry:

volgens de walktrough zittten ze dus wel in het spel, maar ik vind het erg krom dat ik er nog nooit 1 gezien heb terwijl ik ontzettend vaak ben wezen kijken

Delen op andere websites

ik heb in de walktrough gelezen dat er ook ploegen staan bij boerderijen, die je achter je trekkertje kunt knuppen, maar elke keer als ik bij die locaties ga kijken staat er helemaal niks :angry:

volgens de walktrough zittten ze dus wel in het spel, maar ik vind het erg krom dat ik er nog nooit 1 gezien heb terwijl ik ontzettend vaak ben wezen kijken

Ze zitten zeker in het spel (kijk ook naar de screenshots), waarom ze er niet altijd staan is niet duidelijk. Gewoon blijven kijken...

Slotje (valt niet meer over te zeggen)

Delen op andere websites

ik heb in de walktrough gelezen dat er ook ploegen staan bij boerderijen, die je achter je trekkertje kunt knuppen, maar elke keer als ik bij die locaties ga kijken staat er helemaal niks  :angry:

Ze zitten zeker in het spel (kijk ook naar de screenshots), waarom ze er niet altijd staan is niet duidelijk. Gewoon blijven kijken...

Slotje (valt niet meer over te zeggen)

je hebt in de walktrough 3 locatie's waar ze staan bij mij staat hij altijd linksboven in voor de schuur die staat er altijd en die anderen heb ik ook nog nooit gezien

Delen op andere websites

de ploeg is geen ploeg maar een egalisator zoiets als een eg, en hij is er zeker anders kon ik dit stukje informatie niet geven. Hij staat links van het dorp Palomino creek in red county bij naast een 2 gebouwen tellende boerderij.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...