May 21, 201213 yr Waarom krijg ik steeds de melding " you must be connected to games for windows live to access multiplayer" Ik heb uiteraard de legale versie en heb games for windows live gedownload en me aangemeld Groetjesss
May 21, 201213 yr Author Ik heb nieuwste versie en firewall blokkeert niks. Maat moet je die GTA niet ergens activeren op een site (buiten de activatiie bij de installatie ?
May 22, 201213 yr Druk eens op de Home toets als je in-game bent. Als het goed is moet bovenaan gewoon een menuutje openen waar je desgewenst nog kan inloggen.
May 22, 201213 yr Author Druk eens op de Home toets als je in-game bent. Als het goed is moet bovenaan gewoon een menuutje openen waar je desgewenst nog kan inloggen. helaas pindakaas >>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd.<<< is ondertussen gelukt, heb gta her installeert maar jammer dat er zo weinig mensen op spelen
August 16, 201312 yr Probeer eens met tunngle, daar spelen bijna altijd wel genoeg mensen. >>> Door Big Boss: Dit topic is al meer dan een jaar oud. Ik denk dat zoldermot ondertussen al wel een oplossing gevonden heeft. <<<
Waarom krijg ik steeds de melding " you must be connected to games for windows live to access multiplayer"
Ik heb uiteraard de legale versie en heb games for windows live gedownload en me aangemeld
Groetjesss