Na een lange tijd van afwezigheid en het overlijden van mijn ps3, ben ik hier terug gekomen voor advies voor een game pc.
Ik heb weinig kennis van pc hardware tegenwoordig dus vraag ik het de experts maar. Ik wil een pc die gewoon snel is met bijvoorbeeld schoolwerk (simpele dingen als word enzo) en games als Battlefield en misschien Gta Iv ook zonder problemen aankan.
Als iemand een pc wilt samenstellen die gewoon zo goedkoop mogelijk ( ) die dingen kan zou het mooi zijn. Ik wil er maximaal 700 voor uitgeven maar als het voor minder kan is het ook goed.
Budget: 700-misschien 800 (excl. scherm)
Doel: GTA, BF3,
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: samengesteld
Benodigde randapparatuur: Scherm dat er bij past.
Besturingssysteem: Windows 7 (regel ik wel ergens)
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Nvt
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Liefst prebuild
Extra koeling (voor overklokken)?: nee
Het hoeft dus zeker niet het nieuwste van het nieuwste te zijn, kan ook niet voor dat geld, maar als bijvoorbeeld een 'oude' 4870 videokaart kan worden gebruikt dan is het goed.
Na een lange tijd van afwezigheid en het overlijden van mijn ps3, ben ik hier terug gekomen voor advies voor een game pc.
Ik heb weinig kennis van pc hardware tegenwoordig dus vraag ik het de experts maar. Ik wil een pc die gewoon snel is met bijvoorbeeld schoolwerk (simpele dingen als word enzo) en games als Battlefield en misschien Gta Iv ook zonder problemen aankan.
Als iemand een pc wilt samenstellen die gewoon zo goedkoop mogelijk (
) die dingen kan zou het mooi zijn. Ik wil er maximaal 700 voor uitgeven maar als het voor minder kan is het ook goed. 
Budget: 700-misschien 800 (excl. scherm)
Doel: GTA, BF3,
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: samengesteld
Benodigde randapparatuur: Scherm dat er bij past.
Besturingssysteem: Windows 7 (regel ik wel ergens)
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Nvt
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Liefst prebuild
Extra koeling (voor overklokken)?: nee
Het hoeft dus zeker niet het nieuwste van het nieuwste te zijn, kan ook niet voor dat geld, maar als bijvoorbeeld een 'oude' 4870 videokaart kan worden gebruikt dan is het goed.