Geplaatst: 9 juli 200519 jaren comment_175840 berry kan iemand mij even vertelle hoe dit werkt. hoe ik hem werkent krijg. ik snap er niks van>?? en wat moet ik open om de map te krijgen greets berry
Geplaatst: 10 juli 200519 jaren Auteur comment_176858 hij doet het helemaal. ik heb gwn dit in een kladblok bestand gemaakt C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas dat bestand noemde ik games.cfg en nu kijk ik naar een gebouw en doe regtermuis knop en zie boven in de balk de texure naam
Geplaatst: 11 juli 200519 jaren comment_177274 Ik heb hem gedownload, ik open hem met WinRar, maar dan zie ik alleen een zwart beeld, moet ik om hem te zien, dat path van je SA directory zetten, maar ik heb geen map van map viewer Wat moet ik doen?
Geplaatst: 11 juli 200519 jaren comment_177275 Ik heb hem gedownload, ik open hem met WinRar, maar dan zie ik alleen een zwart beeld, moet ik om hem te zien, dat path van je SA directory zetten, maar ik heb geen map van map viewerWat moet ik doen? Je moet de readme lezen. Daar kom je er achter dat je dit bestand moet aanmaken (zie bijlage). Daarna kan je met F1 GTA3 laden, F2 Vice City, F3 GTA San Andreas en F4 Myriad Islands games.cfg
berry kan iemand mij even vertelle hoe dit werkt.
hoe ik hem werkent krijg.
ik snap er niks van>??
en wat moet ik open om de map te krijgen
greets berry