Jump to content
Geplaatst:
comment_1945238

3446222063_GTA_V_logo_answer_1_xlarge.pngRaad de release datum

Ik zag dit op een ander forum en leek me wel leuk om het hier ook te doen; raad de eerste release datum van GTA V. Post een reactie en ik zal je toevoegen in de lijst, wie weet heb jij wel de exacte datum!

AUB niet meer dan één datum en dat moet je officiële datum zijn , dus niet de eventueel uitgesteld.

[table=border]Maand|Naam + Dag

2012|

Mei|

Juni||

Juli||

Augustus||

September||

Oktober|

November

December

2013|

Januari|

Februari|

Maart|15,@Jimmiefitz18,@Donald F. Duck 21,@Jesperkaj 24, @MisterDM26,@Jacky-2007

April|1,@BoerTijger15,@Feyenoord17, 18,@NandroDavids 19,@Guardian1980 25,26,@Hanneswasco 29,@End Of The Riot 30, @Sjaakswabber

Mei| 16, 24,@vice

Juni|

Juli|

Augustus|

September|

Oktober|

November|

December|

Overig[/table]

Bewerkt: door VWO-er
update

• Reacties 108
  • Bezichtigingen 28.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1963212

Ik gok 23 maart 2013. Ik hoop eerder, maar ik vrees dat het 'm dit jaar niet meer wordt.

Hopelijk is er ook niet een al te groot verschil tussen de release date van verschillende consoles, dat zou erg jammer zijn.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1965750

Ik had een tijdje geleden april/mei 2013 gezegt, maar dat is toch erg vroeg denk ik hoor. Er is nog niet eens een tweede trailer van GTA V, die game laat nog een tijd op zich wachten. Ik denk dat GTA V pas in oktober 2013 verschijnt, simpelweg omdat er nog weinig beelden van GTA V zijn. Ook al duurt het nog een half jaar langer dan ik eerst dacht, iedereen koopt die game toch wel.

Bewerkt: door Sjaakswabber

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1976843

Ik ga het topic nu updaten en raden is niet meer mogelijk. Dat zou namelijk niet meer eerlijk zijn tegenover de rest die nog geen periode wist :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1977225

22 mei. 2013

13 April 2013 :)

:7

Ik ga het topic nu updaten en raden is niet meer mogelijk. Dat zou namelijk niet meer eerlijk zijn tegenover de rest die nog geen periode wist :)

Bewerkt: door Davedavy

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.