Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SCRIPTER voor Trucking Server Gezocht

ik zoek een scripter die samen wil werken met mij voor mijn trucking server

ik wil een mooie trucking server starten

ik wil niet betalen voor een script ofzow natuurlijk

ik kan zelf een beetje scripten en mappen maar niet zo heel goed

scripter wordt natuurlijk co-owner van de server

ik betaal voor de host en forum voor de server

Edited by Mustang_GTS

Featured Replies

Je zal maar heel weinig scripters vinden die iets gratis zullen doen. Immers, wat houdt hen tegen om zelf een server te starten met hun script, en de leiding zelf volledig in eigen handen te nemen?

• Author

Je zal maar heel weinig scripters vinden die iets gratis zullen doen. Immers, wat houdt hen tegen om zelf een server te starten met hun script, en de leiding zelf volledig in eigen handen te nemen?

maar ze hebben zelf ook de volledige leiding he

Als ze met jou samenwerken moeten ze de leiding delen, als ze het alleen doen hebben ze in principe de absolute macht. Daarnaast is het ook niet leuk voor een scripter als hij alles moet doen terwijl jij gewoon profiteert van zijn werk door leader te zijn ect. ;)

• Author

Als ze met jou samenwerken moeten ze de leiding delen, als ze het alleen doen hebben ze in principe de absolute macht. Daarnaast is het ook niet leuk voor een scripter als hij alles moet doen terwijl jij gewoon profiteert van zijn werk door leader te zijn ect. ;)

ik ga natuurlijk ook helpen ik maak maps enzo

Gewoon maps maken is niet goed genoeg voor hen. Als je werkelijk een server wil opstarten moet je er ook zelf moeten voor doen. Je zal dus beter zelf leren scripten en hier aan beginnen, eventueel zal iemand je dan wel mee willen helpen. Als je het geduld niet wil opbrengen om eerst te leren scripten en dan een server op te starten dan zou ik al helemaal niet beginnen aan een dergelijke server.

• Author

Gewoon maps maken is niet goed genoeg voor hen. Als je werkelijk een server wil opstarten moet je er ook zelf moeten voor doen. Je zal dus beter zelf leren scripten en hier aan beginnen, eventueel zal iemand je dan wel mee willen helpen. Als je het geduld niet wil opbrengen om eerst te leren scripten en dan een server op te starten dan zou ik al helemaal niet beginnen aan een dergelijke server.

ik heb nu leren scripten en zou graag iemand vinden om te helpen

Zo snel gaat het nu ook weer niet, doe maar eerst genoeg moeite. ;)

• 2 months later...

Ik heb een reactie op je profiel geplaatst!

Groeten, Stephan Meijer.

maar ze hebben zelf ook de volledige leiding he

Je zal nooit volledige leiding hebben als scripter, dat is de reden waarom zo weinig mensen t willen.

>>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Edited by Big Boss