Tut: Eigen Tattoo's in SA
Featured Replies
Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Hoe maak ik mijn eigen tatoeages?
Om te beginnen moet je eerst de vereiste tools in je bezit hebben:
GTA San Andreas
TXD Workshop 3.5
IMG Tool 2.0
------------------------------------------------
Volg deze instructies om te weten hoe je een mooie tattoo maakt.
- Meer info stap 6: Waarom staat de gun rechtsonderin het plaatje? Dat zal ik je uitleggen. Eerst, open de IMG Tool en zoek naar een kledingstuk. In dit voorbeeld gebruik ik even de player_torso.txd. Extract deze ergens en open dit bestand met de TXD Workshop [zie stap 3 voor info] . Rechtsonderin dit plaatje betekent de rug van het kledingstuk. Als je het al snapt, het kruis is een tatoeage die dus op de rug komt. Zo kun je dus op verschillende plekken een tatoeage maken.
player.img: Hier staan de kleren, tattoeages, schoenen, caps etc in.
Alpha/Mask: Een alpha kan er voor zorgen dat je dingen wel en niet moet zien. Een alpha bestaat altijd, behalve als het geen alpha heeft, uit zwarte en witte kleuren. Het witte gedeelte zie je wel en het zwarte zie je niet ingame.
BMP: Voor de Photoshopgebruikers. Sla eerst op in .jpg en open het .jpg bestand in Paint. Sla hem in Paint op in 24-bitmapsafbeelding. Een .tga exporteren helpt niet, want dan export hij de Image ipv de Alpha.
Als je in één map alle kleding wilt hebben (tattoeages ben ik nog aan het selecteren), moet je even contact met me opnemen en je MSN Adres geven!
© MClaw 2005 - Typfouten voorbehouden.
Bewerkt: door MClaw