Jump to content
Geplaatst:
comment_658

IK kies voor 12 jaar e.o. want ik ben nu 13, en in amerika doen ze okal zo overdrijven met computerspellen. Ik bedoel iemand van 12 jr. e.o. begrijpt heus wel dat het maar een spelletje (naja alsze tenminste een bietje verstand hebben)

P.S. kan GTAgames hiermee in de problemen komen met Rockstar????? :huh: :o

EDIT by Joriz:

Ik vind 12 jaar echt ziek voor een spel wat heel gewelddadig kan zijn.

Wij van GTAgames.nl willen geen gewelddadig gedrag overbrengen op andere mensen. Wij verschaffen alleen informatie en downloads over het spel.

Ik vind 16 jaar een goede leeftijd want dan kunnen de meeste er wel mee omgaan dat je zoveel kan doen in een spel.

Ik zelf heb GTA nooit om het geweld gespeeld. Ik speel het altijd omdat het zo'n groot spel is! Je kan overal heen crossen!

Wijzelf zijn niet verbonden met Rockstar Games.

Toch hebben wij ongeveer dezelfde standpunten als Rockstar Games.

edit by tim:

Iemand koos 8 jr. e.o. dat is pas een lachertje, zie je zon ventje met een dikke uzi :lol: :D:puh:

Bewerkt: door Tim

Welke leeftijds grens zal jij kiezen voor GTA 3 en Vice city? 75 leden hebben gestemd

1. 1. Welke leeftijds grens zal jij kiezen voor GTA 3 en Vice city?

• 6 jr e.o
      4
    • 8 jr e.o.
      1
    • 10 jr. e.o
      5
    • 12 jr. e.o.
      25
    • 14 jr e.o
      8
    • 15 jr. e.o.
      1
    • 16 jr. e.o
      16
    • 18 jr e.o
      11

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1834304

Persoonlijk vind ik 16+ de beste leeftijd voor GTA-games. Zelf speel ik namelijk al GTA sinds mijn 11e, maar ben er nooit agressief door geworden. En heel veel van mijn vrienden speelden ook GTA rond die leeftijd. En dan komt er ook nog niet eens veel realisme voor in GTA III en GTA Vice City. Althans, ik zie weinig van bloed enzo. Tuurlijk is het omver rijden van mensen weer een ander verhaal, maar laat ik het maar zo zeggen: als ouders weten dat hun kind niet agressief kan worden van 16/18+ games, mogen ze die gerust spelen. :puh:

Dus sowieso vind ik dat de leeftijdsgrens al wel een tandje lager mag. En dan vind ik alsnog dat 14+ beter is, maar ik blijf het maar houden op 16+. :)

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1852813

12+ voor vice city en 3,omdat daar niet zoveel ergs in gebeurt vergeleken met de andere GTA's.Verder 16+ voor IV en TLAD omdat die wel wat harder zijn kwa vechten en schieten.18+ voor TBOGT omdat ze daar veel met clubs enzo doen(strips clubs en dans clubs).

Geplaatst:
comment_1852854

Opzich 18+ omdat er toch wel gescheld en nog wat groffe dingen inzit, maar ik zou dan wel erbij zetten dat je het wel mag spelen als je 12 bent en dat soort dingen snapt en ziet dat het toch een spelletje is en geen realiteit.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1868053

Het beste is voor te kiezen om 18+. Ik ben zelf 16, maar ook al is het spel 18+. Ik download het gewoon (vraag me niet hoe), en waarom ik gekozen heb voor 18+? Nou in de nieuwe GTA komt er weer geweld, seks en gevloek. Logisch dat het 18+ moet zijn. :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.