Geplaatst: 9 juli 200519 jaren comment_175956 Ik heb een model in 3ds max gemaakt, maar deze bestaat uit lossen modellen, deze moet ik weer samensmelten met sketchup, kan iemand mij dat hier uitleggen p.s., eerst stond dit in een tutorial maar nu niet meer
Geplaatst: 9 juli 200519 jaren comment_175961 samensmelten in sketch up kan volgens mij niet hoor kan je dat niet beter in 3ds doen
Geplaatst: 9 juli 200519 jaren comment_175989 Hij bedoelt vast in Z-modeller gewoon rechts: creat ---> object ---> uniteselect dan helemaal onderaan "select all" en dan gewoon op 1 object klikken in 1 van de 2D schermen
Geplaatst: 9 juli 200519 jaren comment_176021 Je kan het ook gewoon in 3dsmax doen hoor. Gebruik de attach functie
Geplaatst: 16 juli 200519 jaren comment_182282 P.s. Soms kun je bij de ATTACH van EDIT poly niet alle objecten selecteren om samen te smelten, ga dan naar EDIT MESH en kies ATTACH, dan kun je gewoon objecten aanklikken en dan smelt hij vanzelf samen.
Geplaatst: 16 juli 200519 jaren comment_182348 owke het is gelukt, maar een prob, ik heb een object op een object, ik heb eerst een verhoging gemaakt en daar een kubus op gezet, maar nu krijg ik de kubus niet met het plateu gesmolten, ehb plateua bestaat uit 3 delen die smaen gesmolten zijn
Ik heb een model in 3ds max gemaakt, maar deze bestaat uit lossen modellen, deze moet ik weer samensmelten met sketchup, kan iemand mij dat hier uitleggen
p.s., eerst stond dit in een tutorial maar nu niet meer