Jump to content
Geplaatst:
comment_1949374

Stekelenburg! :schater: Sneijder! :schater: Robben! :schater: Huntelaar! :schater: Affellay! :schater: Heitinga! :schater: Willems! :schater: Vlaar! :schater: Matthijsen! :schater: Van Bommel! :schater: Van der Wiel! :schater: Van Persie! :schater:

[Nu Oranje eruit ligt...]

Even zonder gekheid: het is natuurlijk belachelijk dat Nederland er met zulke voetballers niet in geslaagd is zich te kwalificeren. Maar ja, punten verliezen tegen Denemarken, dat is redelijk dodelijk blijkt wel. Wat denken jullie? Gaat Nederland er op de komende toernooien wel bij zijn? Of lukt het gewoon niet om hier een echt team van te maken dat tot grote prestaties gaat komen?

Bewerkt: door MegaPilot

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1949435

Jammer, ik vond met name Cocu en Van Der Sar weer erg goed dit toernooi. Misschien moet bondscoach Advocaat er maar mee ophouden.

Nou ja, dan ben ik nu voor Luxemburg, met diens sterspeler Ljungberg!

Geplaatst:
comment_1949494

Ach, we hebben 3 wedstrijdjes vol spanning gehad, dat kan je wel zeggen...

Ik had dat niet zo hoor. Die wedstrijd tegen de kauwgomballers van Denemarken hield mij nog wel enthousiast. Nederland-Duitsland beschouwde ik als lachfilm, en in Nederland-Portugal voelde ik zelfs medelijden met Ronaldo omdat ie net z'n hattrick miste.

Ik blijf erbij dat we gister een Russische scheidsrechter nodig hadden. "Nederland-Portugal: The Sequel", het origineel is mijn lievelingsfilm.

Geplaatst:
comment_1949502

Heb deze discussie ook al met anderen gevoerd, maar het leek me toch even interessant om hem hier ook te starten: ik ben bang dat we, als deze generatie voorbij is, zonder echte topspelers komen te zitten. Sneijder kan nu nog wel een WK mee, maar ik zie niet dat er een nieuwe Sneijder is opgestaan. Net zoals dat ik geen topverdedigers zie, of topaanvallers. Zo'n Narsingh of Bas Dost gaan bijvoorbeeld nooit in de spits staan bij Real Madrid of Bayern München, daar komen ze simpelweg voor tekort. Robben, van Nistelrooij, Sneijder, van Persie, van Bommel, Heitinga, dat zijn of waren topspelers die het Nederlanders elftal erdoorheen trokken. Nu deze generatie langzaam aan zijn eind komt: wie gaat deze spelers, die in de beste competities ter wereld spelen/speelden, voor de topclubs van Europa, opvolgen? Dat zie ik zo'n Strootman, Willems of Narsingh niet doen. Met alle respect, het zijn prima spelers, maar geen topspelers.

Geplaatst:
comment_1949505

Heb deze discussie ook al met anderen gevoerd, maar het leek me toch even interessant om hem hier ook te starten: ik ben bang dat we, als deze generatie voorbij is, zonder echte topspelers komen te zitten. Sneijder kan nu nog wel een WK mee, maar ik zie niet dat er een nieuwe Sneijder is opgestaan. Net zoals dat ik geen topverdedigers zie, of topaanvallers. Zo'n Narsingh of Bas Dost gaan bijvoorbeeld nooit in de spits staan bij Real Madrid of Bayern München, daar komen ze simpelweg voor tekort. Robben, van Nistelrooij, Sneijder, van Persie, van Bommel, Heitinga, dat zijn of waren topspelers die het Nederlanders elftal erdoorheen trokken. Nu deze generatie langzaam aan zijn eind komt: wie gaat deze spelers, die in de beste competities ter wereld spelen/speelden, voor de topclubs van Europa, opvolgen? Dat zie ik zo'n Strootman, Willems of Narsingh niet doen. Met alle respect, het zijn prima spelers, maar geen topspelers.

ach, dat komt nog wel... of er duikt ergens anders weer wat op :clown:

@Shorty: is er iemand van vaste waarde bij NL, trekt ie weer de veldspelers voor hoor... :N:*D

Geplaatst:
comment_1949508

Leuk topic :schater:

Nederland hield zich wel aan diverse statistieken trouwens. Nog nooit lukte het een land nadat het de eerste twee wedstrijden verloor zich te plaatsen voor de volgende ronde op het EK. Tevens lukt het de verliezend finalist van een WK al jaren niet meer zich twee jaar later te plaatsen voor de kwartfinales op het EK (Nederland 2012, Frankrijk 2008, Duitsland 2004, Italië 1996)

Ik denk, net als velen voor mij, dat het tijd wordt dat de technische staf gaat kijken wie er over 2 jaar top zouden kunnen zijn, om daarmee de kwalificatie voor het komende WK in te gaan. Zodat die jongens ervaring op kunnen doen en beter kunnen worden. Ik ben benieuwd wat Zeist gaat doen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1949556

Misschien is het nu eindelijk eens aan de Belgen om uit te blinken. Het ontbreekt België in ieder geval niet aan talent..:bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.