Geplaatst: 18 juni 201212 jaren comment_1949451 Na vele pogingen lukt het me nog steeds niet... Kan iemand een handje helpen? Missie(s): Freefall Cheaten: Nee Versie: Volgens mij v2, maar bij vorige keer dat ik 't vroeg kon het met v1 ook... Overig: n.v.t. Alvast bedankt! GTASAsf1.b EDIT: Na het bewerken van het 'config'-bestandje is het me toch gelukt! Bewerkt: 21 juni 201212 jaren door stefanNL
Geplaatst: 22 juni 201212 jaren comment_1949998 Na vele pogingen lukt het me nog steeds niet... Kan iemand een handje helpen? Missie(s): Freefall Cheaten: Nee Versie: Volgens mij v2, maar bij vorige keer dat ik 't vroeg kon het met v1 ook... Overig: n.v.t. Alvast bedankt! GTASAsf1.b EDIT: Na het bewerken van het 'config'-bestandje is het me toch gelukt! Ik zou eerlijk gezegt niet eens weten welke missie dat is?
Geplaatst: 22 juni 201212 jaren comment_1950000 Daarvoor hebben we WikiGTA: Freefall. Maar dat terzijde.
Geplaatst: 22 juni 201212 jaren comment_1950001 Daarvoor hebben we WikiGTA: Freefall. Maar dat terzijde. Ohh sorry ik had al gekeken maar zag hem niet, nu heb ik hem toch gevonden sorry
Na vele pogingen lukt het me nog steeds niet... Kan iemand een handje helpen?
Missie(s): Freefall
Cheaten: Nee
Versie: Volgens mij v2, maar bij vorige keer dat ik 't vroeg kon het met v1 ook...
Overig: n.v.t.
Alvast bedankt!
GTASAsf1.b
EDIT: Na het bewerken van het 'config'-bestandje is het me toch gelukt!
Bewerkt: door stefanNL