Geplaatst: 22 juni 201212 jaren comment_1949973 Ik heb sinds gister mods bij gta, ik heb ff 3 car mods geinstalleerd. nou kan ik er wel 1 in het spel rijdend vinden maar de rest niet, moet dit met een code of kan er maar een tegelijk in het spel? >>> Door guardian1980: Verplaatst naar juiste subforum.<<<
Geplaatst: 22 juni 201212 jaren comment_1949977 Ik heb sinds gister mods bij gta, ik heb ff 3 car mods geinstalleerd. nou kan ik er wel 1 in het spel rijdend vinden maar de rest niet, moet dit met een code of kan er maar een tegelijk in het spel? >>> Door guardian1980: Verplaatst naar juiste subforum.<<< Het handigste is om een trainer of mod te gebruiken Welke auto's heb je vervangen?
Geplaatst: 23 juni 201212 jaren Auteur comment_1950100 [quote name='Sammie_GTA' Het handigste is om een trainer of mod te gebruiken Welke auto's heb je vervangen? ik heb er een opel insignia sport tourer ingezet en een dogde 3500 pick-up maar het duurt een eeuwigheid voordat ik deze in het spel tegenkom.
Ik heb sinds gister mods bij gta, ik heb ff 3 car mods geinstalleerd.
nou kan ik er wel 1 in het spel rijdend vinden maar de rest niet, moet dit met een code of kan er maar een tegelijk in het spel?
>>> Door guardian1980: Verplaatst naar juiste subforum.<<<