Geplaatst: 23 juni 201212 jaren comment_1950186 Hey, Ik ga misschien de meest stomme vraag ooit stellen, maar ik ben vergeten hoe je vooruit leunt op San andreas (pc) Het is ook al minstens 5 jaar geleden dat ik het gespeeld heb, dus bij deze dat ik even jullie hulp inroep... z = forward s = back q = left d= right Alvast bedankt.
Geplaatst: 23 juni 201212 jaren comment_1950190 Ga naar instellingen en kijk van leunen bij jouw is. Zo ga je naar instellingen: Spel opstarten ---> druk op ESC ---> instellingen of settings --> dan zoek je naar leun naar voren/achteren.
Geplaatst: 23 juni 201212 jaren Auteur comment_1950193 Ga naar instellingen en kijk van leunen bij jouw is. Zo ga je naar instellingen: Spel opstarten ---> druk op ESC ---> instellingen of settings --> dan zoek je naar leun naar voren/achteren. Lol, gewoon overgekeken :') Thanks
Hey,
Ik ga misschien de meest stomme vraag ooit stellen, maar ik ben vergeten hoe je vooruit leunt op San andreas (pc)
Het is ook al minstens 5 jaar geleden dat ik het gespeeld heb, dus bij deze dat ik even jullie hulp inroep...
z = forward
s = back
q = left
d= right
Alvast bedankt.