.Levi. Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2012 Vanaf vandaag is er een wijziging doorgevoerd in de Regels van GTAForum.nl. Het betreft onder andere een wijziging voor de maximale afmetingen van een afbeelding. Deze was voorheen 640*480 pixels en werd vaak automatisch door het forum verkleind, omdat veel leden al snel boven de toegestane maten zaten. Ervan uitgaande dat hedendaagse beeldschermen weinig moeite zullen hebben met het opschroeven van de afmetingen, denken wij ook dat dit voor veel leden een opluchting zal zijn. Daarnaast is het aantal kilobyte van een afbeelding (signature) voor in de handtekening opgeschroefd van 100 kilobyte naar 150 kilobyte. Doordat de toegestane maten van een afbeelding in je handtekening hetzelfde blijft, zul je nu ook minder snel (of per ongeluk) het aantal kilobytes overschrijden. Regels Afbeeldingen Afbeeldingen mogen geen overlast veroorzaken (bijv. door heftig te knipperen) Handtekening: maximaal 500x150 pixels, maximaal 150 kilobyte Avatar: 64x64 pixels, maximaal 15 kilobyte Overige afbeeldingen: maximaal 1024x768 pixels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2012 Mooie verbeteringen! Ben er blij mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2012 Good job! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2012 Perfect Alvast een nieuw voornemen voor 2013 ( geintje he ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2012 Geweldig, ik hoop al tijden op zo'n update van de regels. Good job! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2012 Nice. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2012 Zou de resolutie van verkleining niet door het lid zelf verandert kunnen worden? Op mijn tablet wordt alles namelijk meteen een stuk kleiner als er een te grote afbeelding staat, terwijl ik normaal (en voorheen) alles zonder moeite kan lezen zonder in te zoomen. Verder wel een mooie verbetering. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2012 Het forum loopt nog wel met z'n tijd mee Common Grandpa, u can do it ff zonder geintjes, mooie verbeteringen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adwardrob Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2012 i lyk it.. good one!! :) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2012 Zeer mooie verbeteringen! ik had nog wel eens dat ik een eigengemaakte singature niet kon nemen omdat hij te groot was, maar ik denk met de nu huidige 150 KB het wel gaat lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.