Geplaatst: 28 juni 201212 jaren comment_1951086 Ik heb een fout met Windows 7. Rechtsonder op mijn bureaublad staat: Windows 7. Build 7601. Dit exemplaar van Windows is niet legitiem. Als ik iets van Windows open krijg ik dit: Ik heb wel de legale versie van Windows 7, tenminste dat denk ik want Windows 7 stond er al op toen ik de pc kreeg Weet iemand wat het probleem is, en hoe ik dit kan oplossen? Nyltje
Geplaatst: 2 juli 201212 jaren Auteur comment_1951941 BiglifeRPG als je bewijs laat zien dan mag het wel. Maar dit begint nu erg offtopic te worden dus mods/admin/enz, ik zou het topic sluiten xD En wie er nog over door wilt praten sturen naar elkaar een pb xD >>> Door Megadreams: En moderatorgedrag willen we niet. Je kan hiervoor de report knop gebruiken.<<< Bewerkt: 3 juli 201212 jaren door Megadreams
Geplaatst: 3 juli 201212 jaren comment_1951980 Gezien het feit dat de topicstarter het probleem al heeft kunnen oplossen en om meer offtopic posts te voorkomen, sluit ik ook hierbij ook meteen het topic. Moest de topicstarter toch nog het probleem opnieuw ondervinden, dan kan de sleutel bij mij worden opgehaald. Locked
Ik heb een fout met Windows 7. Rechtsonder op mijn bureaublad staat: Windows 7. Build 7601. Dit exemplaar van Windows is niet legitiem.
Als ik iets van Windows open krijg ik dit:
Ik heb wel de legale versie van Windows 7, tenminste dat denk ik want Windows 7 stond er al op toen ik de pc kreeg
Weet iemand wat het probleem is, en hoe ik dit kan oplossen?
Nyltje