Jump to content
Joriz

Dit is Los Santos met Arnold Schwarzenegger! (hopelijk)


Rockstar Games is nu druk bezig met het maken van het computerspel Grand Theft Auto V. Dit betekent dat ze van de stad Los Angeles een grote karikatuur maken en zo Los Santos creëren. Zo zal het gemak om politicus te worden zeker thuis horen in Los Santos en GTA5. Het grootste voorbeeld voor een parodie is hierbij zeker Arnold Schwarzenegger.

Schwarzenegger is in Oostenrijk geboren, na dienstplicht bodybuilder geworden, waarna hij bekend is geworden als acteur in Hollywood-films als Total Recall en The Terminator. Toen hij in 2003 in de Tonight Show als grap zei dat hij gouverneur wilde worden werd hij na twee maanden verkozen zonder dat hij enig partijprogramma had. Enkel door bekend te zijn werd hij dus gouverneur.

Inmiddels is Schwarzenegger weer gouverneur-af en gaat hij weer in Hollywood-films verschijnen zoals Terminator 5 en The Expendables 2.

Zoals in de Verenigde Staten wel vaker is, blijkt de werkelijkheid vaak grappiger dan de parodie. Schwarzenegger gaat namelijk samen met Stan Lee (bedenker Spider-Man, X-Men) de TV-cartoon The Governator maken. The Governator kan, zoals hieronder is te zien, direct als grap op de TV in GTA5. Hopelijk kan Rockstar Games dit dus nog overtreffen. :7

Bron filmpje:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit zou inderdaad zo op TV kunnen in GTA. Alleen zouden ze hem dan een iets andere naam en iets ander uiterlijk geven, en net doen alsof het om iemand anders gaat, maar wel zo dat iedereen meteen beseft op wie het gebaseerd is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van wie krijgen jullie die nieuws te horen? Als het van Rockstargames is kunnen ze beter normaal nieuws geven want dit boeit ons niet zo erg. Het is leuk als je het na een goede nieuws bericht krijgt waar we nu allemaal op wachten. Maar nu verwachten we betere nieuwsberichten van Rockstargames. Ik neem aan de admins hier ook en de moderators. Iedereen denkt het zelfde, het duurd te lang.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien was het niet helemaal duidelijk maar de Dit is Los Santos reeks moet niet als nieuws worden gezien maar meer als een persoonlijke column. Met de Dit is Los Santos reeks stellen ik en andere moderatoren/admins zich voor aan de hand van media/films/tv-series/nieuws wat het meest waarschijnlijk is wat in GTA5 wordt opgenomen.

Dit is niet zo gek aangezien GTA5 grotendeels door Europeanen bij Rockstar North in Edinburgh (Schotland) wordt gemaakt. Zij maken aan de hand van media/films/tv-series/nieuws en enkele bezoeken aan Los Angeles een beeld/parodie van deze stad en alles wat er in gebeurd.

Zoals eerder genoemde redenen denk ik ook dat Arnold Schwarzenegger zeker in GTA5 wordt geparodieerd.

Ik hoop dan ook dat met deze reeks een duidelijker beeld van Los Angeles kan worden geschept. Voor ons Nederlanders is toch niet altijd even goed elke verwijzing naar het echte Amerika te begrijpen. Veel dingen van Liberty City ging ik ook pas beter begrijpen/herkennen nadat ik zelf New York had bezocht.

Wat betreft nieuw nieuws over GTA5 ben ik bang dat we tot na de Amerikaanse zomervakantie moeten wachten. Het is niet zo slim om een product te promoten als iedereen op vakantie is. Natuurlijk zullen ik en diverse andere nieuwsschrijvers wel alle nieuwskanalen/bronnen in de gaten houden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tsja, gtagames moet toch iets posten om het GTA V nieuws forum in leven te houden. Als er weer een tweede trailer komt word het forum ook weer een beetje drukker ( het is nogal dood :puh: ) Ik moet zeggen dat ik het best een grappig filmpje vind, leuker dan het filmpje over het echte Los Angeles met de files.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou wel grappig zijn als je bijvoorbeeld TV aan het kijken bent dat je hem iets aan het publiek ziet vertellen. Als je TV uitzet en naar de plaats gaat waar dat precies is in LS, dat je dat dan ook echt ziet. Lijkt me wel realistisch, en dat je ook allemaal het nieuws televisie en helicopters ziet :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...