Jump to content
Geplaatst:
comment_176208

hee ik ga proberen om mensen met de nederlandse versie van photoshop te helpen met het maken van sign. enz ik zelf heb photoshop 7.0 en kan wel wat met photoshop ik hoop alleen dat er meer mensen zijn die me wille helpen ik ben van plan om morgen de eerste stappen te beschrijven ik heb het met brokentable gesproken of hij het goed vond om dit topic te maken en hij vond het goed als je de trial wilt downloaden dan verwijs ik je door naar het andere photoshop topic want daar staat de meeste info over downloads enz. ik ga alleen uit leggen hoe je een basic sign. maakt en ik ga daarna verder met de stappen je mag ook vragen stellen en ik zal ze proberen te beantworden

ik hoop dat jullie er blij mee zijn en me willen helpen nou tot morgen en alvast veel plezier

ps. als je me wilt helpen mail dan naar ***

Featured Replies

Geplaatst:
comment_181187

sorry dat ik dit zeg ,maar deze tutorial is geen te discuseren over hoe duur Photoshop is... ;)

Het is de bedoeling om hier tutorials te posten.. :puh:

;)

En hoe doe je dat je alleen de randjes van letters ziet?

Zoals deze... B)

regen10fx.jpg

Bewerkt: door X-Qyeh

Geplaatst:
comment_189083
Is er mss een site waar je tutorials kan krijgen voor de nederlandse photoshop kan krijgen ;)

Zoek dan eens op Google naar wat Nederlandse Tutorials.

De meeste mensen hebben geen Nederlandse Photoshop daarom vindt je er ook moeilijkere tutorials van.

Ik zelf had in het begin Nederlands aangevinkt voor Photoshop, en toen ik keek was het toch Engels.

Toen vond ik het heel jammer dat ik geen Nederlande versie heb, maar nu is het juist veel makkelijker.

Deinstaleer Photoshop dan eens en instaleer hem terug maar zet hem dan op Engels. Misschien gaat het dan wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.