Ik heb op dit moment op elke nieuwe site die ik maak in de footer staan of deze in HTML5 / CSS3 is gemaakt. Hiervoor heb ik mooi icoontjes gevonden:
(officiele versie)
Deze icoontjes passen goed bij elkaar omdat ze in dezelfde stijl zijn gemaakt. Maar ik heb eigenlijk ook een icoontje nodig als de website voor de mobiele browser is geoptimaliseerd. Tevens heb ik ook een icoontje nodig als de website ook te gebruiken is zonder Javascript.
Nu heb ik dus al even gezocht op het internet, en ik kon eigenlijk niet echt een icon pack vinden dat deze soort icoontjes heeft. Zou jij deze misschien voor me willen maken (dus "Mobiel" en "Javascript not required" alike icons van 64x64). Als het kan zou ik ook nog graag kleine icoontjes (16x16 of 32x32) hebben voor dezelfde onderwerpen. Als jij deze kan vinden, of wil maken zou ik dat erg waarderen .
Ik heb op dit moment op elke nieuwe site die ik maak in de footer staan of deze in HTML5 / CSS3 is gemaakt. Hiervoor heb ik mooi icoontjes gevonden:
Deze icoontjes passen goed bij elkaar omdat ze in dezelfde stijl zijn gemaakt. Maar ik heb eigenlijk ook een icoontje nodig als de website voor de mobiele browser is geoptimaliseerd. Tevens heb ik ook een icoontje nodig als de website ook te gebruiken is zonder Javascript.
Nu heb ik dus al even gezocht op het internet, en ik kon eigenlijk niet echt een icon pack vinden dat deze soort icoontjes heeft. Zou jij deze misschien voor me willen maken (dus "Mobiel" en "Javascript not required" alike icons van 64x64). Als het kan zou ik ook nog graag kleine icoontjes (16x16 of 32x32) hebben voor dezelfde onderwerpen. Als jij deze kan vinden, of wil maken zou ik dat erg waarderen
.