Geplaatst: 9 juli 201212 jaren comment_1953383 Ik ben erg benieuwd hoe R* hun verkeer gaat regelen. Wordt het een drukke boel/file rijden of blijft het toch redelijk rustig op de wegen. En aangezien ik me dat afvroeg, ben ik is op me gemak me in het hele spawnsysteem gaan verdiepen. Je kent het wel in Gta4 , je rent een hoek om en de auto die je eerst zag rijden plotseling verdwenen. Voor de rest was het naar mijn mening ook verdomd rustig op de wegen zowel kwa mensen als auto`s. Wat wel logisch is, want als er iets preformance vreet dan is het wel meer mensen/auto`s. Na een aantal uurtjes testen/errors vangen, had ik eindelijk een beetje resultaat Dus bij deze: exlusive for gta forum.nl Het (mogelijke) verkeer in Gta 5 Bewerkt: 9 juli 201212 jaren door EnergyCorse
Geplaatst: 19 juli 201212 jaren comment_1955106 Of zoals in GTA: San Andreas, waar auto's achter je rug om zich vanuit het niets manifesteerden. Als je in GTA: San Andreas moest oversteken moest je ook nooit links-rechts-links kijken, want dan bleef je daar de rest van de dag staan.
Geplaatst: 20 juli 201212 jaren comment_1955300 Ik hoop dat als je in een bepaald soort auto rijd dan dan niet iedereen erin rijd. Rij je in een Infernus, staan er zelfs in arme straatjes Infernusen geparkeerd en rijden ze elke keer bij je in de buurt. Ik wil gewoon alles gemixt hebben. Behalve de mensen die erin rijden. Ik wil een oude kale dikke gast niet in een dikke sportwagen zien of een oma in een sportwagen.
Geplaatst: 20 juli 201212 jaren comment_1955302 Dat kan volgens mij niet, en dat komt door de scripts
Geplaatst: 20 juli 201212 jaren comment_1955304 Kan wel, maar is nu éénmaal vrij zwaar om te draaien, meer differentiatie in het verkeer staat dus gelijk aan méér verschillende models die tijdelijk geladen zijn (hetzelfde geldt voor de peds, zie maar bvb naar SA, waar je vaak 2 keer dezelfde ped na mekaar ziet). Pedestrians zijn trouwens wel al wat meer afgestelt op het type auto dan in de vorige GTA's was, in IV ga je echt zelden ooit een zwerver in een sportauto zien om maar een voorbeeld te geven.
Geplaatst: 26 juli 201212 jaren comment_1956091 Kan wel, maar is nu éénmaal vrij zwaar om te draaien, meer differentiatie in het verkeer staat dus gelijk aan méér verschillende models die tijdelijk geladen zijn (hetzelfde geldt voor de peds, zie maar bvb naar SA, waar je vaak 2 keer dezelfde ped na mekaar ziet). Pedestrians zijn trouwens wel al wat meer afgestelt op het type auto dan in de vorige GTA's was, in IV ga je echt zelden ooit een zwerver in een sportauto zien om maar een voorbeeld te geven. Moet je 's nachts maar eens South Bohan/Dukes inrijden. Alle auto's worden dan bestuurd door zwerfers, omdat het spel eerst de zwerfers spawnt. (Etc. bij een brandend vat/slapend op de grond.) Door een foutje spawnen een aantal zwerfers dus ook in de voertuigen bij de afrit. Hetzelfde kan ook wel eens voorkomen bij prostituees.
Ik ben erg benieuwd hoe R* hun verkeer gaat regelen.
Wordt het een drukke boel/file rijden of blijft het toch redelijk rustig op de wegen.
En aangezien ik me dat afvroeg, ben ik is op me gemak me in het hele spawnsysteem gaan verdiepen.
Je kent het wel in Gta4 , je rent een hoek om en de auto die je eerst zag rijden plotseling verdwenen.
Voor de rest was het naar mijn mening ook verdomd rustig op de wegen zowel kwa mensen als auto`s.
Wat wel logisch is, want als er iets preformance vreet dan is het wel meer mensen/auto`s.
Na een aantal uurtjes testen/errors vangen, had ik eindelijk een beetje resultaat
Dus bij deze: exlusive for gta forum.nl
Het (mogelijke) verkeer in Gta 5
Bewerkt: door EnergyCorse