Geplaatst: 12 juli 201212 jaren comment_1954027 Als ik een nieuwe pc koop, kan ik dan alle software die ik op mijn oude pc heb, op de nieuwe pc zetten? Zelf dacht ik aan een back-up maken en dan op die andere zetten? Maar als alle twee de computers een ander besturingssysteem hebben? Nyltje Bewerkt: 12 juli 201212 jaren door nyltje
Geplaatst: 12 juli 201212 jaren comment_1954043 Je kunt een aantal dingen doen, je oude hardeschijf overplaatsen, van je gegevens idd een backup maken, het is net wat je zelf wilt.
Geplaatst: 12 juli 201212 jaren Auteur comment_1954045 Bedankt Dus gwn een back-up maken van je oude pc en die op je nieuwe pc zetten? Bewerkt: 12 juli 201212 jaren door nyltje
Geplaatst: 12 juli 201212 jaren comment_1954098 Software zal waarschijnlijk niet werken, maar documenten en andere vormen van media (muziek, films, etc.) wel.
Geplaatst: 13 juli 201212 jaren comment_1954267 Als je bedoeld, programma's uit de Program Files map kopiëren van de oude naar de nieuwe computer: niet doen, in het registery en weet ik waar voor plaatsen worden bestanden geplaatst die bovendien absoluut naar elkaar verwijzen waardoor alles exact op dezelfde plaats zou moeten staan om te werken. Wanneer je twee verschillende besturingssystemen gebruikt moet je er al helemaal niet over beginnen, soms is de software net iets aangepast. Documenten/muziek/video's etc. kun je gewoon kopiëren, programma's moet je gewoon opnieuw installeren.
Geplaatst: 15 juli 201212 jaren Auteur comment_1954603 Een backup is volgens mij ook dat hij de registery kopieert, of niet?
Als ik een nieuwe pc koop, kan ik dan alle software die ik op mijn oude pc heb, op de nieuwe pc zetten?
Zelf dacht ik aan een back-up maken en dan op die andere zetten? Maar als alle twee de computers een ander besturingssysteem hebben?
Nyltje
Bewerkt: door nyltje