Jump to content
Geplaatst:
comment_1954513

gallery_123064_241_44954.png

Ontwikkelaar DICE

Uitgever EA

Genre First-person shooter

Platforms PC, PS4 en waarschijnlijk de volgende generatie xBox!

Aantal spelers 64

Release Herfst 2013

Demo Beta is onderweg. Kopers van Medal of Honor krijgen toegang.

Battlefield 4 draait op de Frostbite 3-engine, een nieuwe versie van de technologie. Dit maakte uitgever Electronic Arts bekend bij de onthulling van het spel, waar Gamer.nl bij aanwezig was. Het vierde deel ligt deze herfst in de winkels, in ieder geval voor PlayStation 3, Xbox 360, PC, PlayStation 4

De demo van het spel die EA en ontwikkelaar Dice lieten zien, draaide op een PC. Battlefield 4 draait om een conflict tussen de Verenigde Staten en China. Over de multiplayer is nog niets bekendgemaakt, maar de singleplayer moet hier meer op gaan lijken. Dat wil Dice bereiken door spelers op bepaalde punten de vrijheid te bieden om een eigen tactiek te bedenken. Ook krijgen ze meer controle over hun squad.

20130327001906-1364337763-construction.jpg

• Reacties 283
  • Bezichtigingen 79.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2102204

Dit was al langer bekent..

Natuurlijk, maar ik wou maar even mededelen dat mocht je twijfelen tussen hem nu kopen of wachten tot next-gen, dit je keuze zou kunnen beïnvloeden. Ik zie nu echter dat ik de laatste zin van --Simon-- verkeerd gelezen had en dat die als advies geeft om hem niet te kopen zelf al ga je niet voor de next-gen consoles.

Ik zou trouwens niet onmiddellijk zeggen dat het spel zoveel slechter is met 24 spelers. De grote maps met veel voertuigen zullen zeker en vast niet zo leuk zijn, maar de maps waar weinig of geen voertuigen aanwezig zijn zijn minstens zo leuk (al dan niet leuker) met maximum 24 spelers. ;-)

Geplaatst:
comment_2104629

Dit was al langer bekent..

Natuurlijk, maar ik wou maar even mededelen dat mocht je twijfelen tussen hem nu kopen of wachten tot next-gen, dit je keuze zou kunnen beïnvloeden. Ik zie nu echter dat ik de laatste zin van --Simon-- verkeerd gelezen had en dat die als advies geeft om hem niet te kopen zelf al ga je niet voor de next-gen consoles.

Ik zou trouwens niet onmiddellijk zeggen dat het spel zoveel slechter is met 24 spelers. De grote maps met veel voertuigen zullen zeker en vast niet zo leuk zijn, maar de maps waar weinig of geen voertuigen aanwezig zijn zijn minstens zo leuk (al dan niet leuker) met maximum 24 spelers. ;-)

De echte Battlefield momenten beleef je wel pas echt op de grote mappen met 64 man, naar mijn mening.

Met 24 spelers voelen de meeste mappen snel leeg aan. 4 man in een jet, 2 ~ 4 in een heli, Dan blijven er nog maar vrij weinig over verspreid over de map. In Battlefield 3 waren een hoop mappen al erg kaal, maar op de PC zijn die juist de beste mappen om te spelen.

En ZeroJens, de maximale rank ligt op 145 wederom (Colonel service star 100). Geen idee hoeveel XP dat is, ik zit nu op rank 38 met zo'n 1,6 miljoen score

Geplaatst:
comment_2104961

Ik zei dan ook dat de grote maps met veel voertuigen niet leuk zijn met weinig spelers, maar de andere infantry-only maps net wél. Ik heb ongeveer 50% van de tijd dat ik op Battlefield 3 gespeeld heb (zo'n 2000 uur waarschijnlijk :7) infantry only gespeeld. Voornamelijk squad rush (4v4), conquest domination (8v8) of funwars/esl in conquest (5v5).

Volgens mij is de maximumrank trouwens 100, aangezien je nu niet meer op Colonel 0 begint na rank 45, maar de rangen gewoon doorlopen.

Geplaatst:
comment_2107757

Ik vind dat gas geven echt irritant.

Waarom met de stick en niet gewoon met R2 en L2?

In bf3 kon ik behoorlijk goed vliegen maar hier lukt het niet echt meer... :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.