Jump to content
Geplaatst:
comment_1955404

Hallo,

Wie ben ik?

Ik ben Seifey. Ik hang al een maandje rond op deze site. Een paar minuten voordat ik deze topic schreef heb ik een account aangemaakt. Ik maak een topic, omdat wij scripters en nu ook staf-leden nodig hebben voor een toekomstige Nederlandse Roleplay server!

Nederlandse Roleplay server?

Ik en een paar anderen zijn van plan een Nederlandse Roleplay te beginnen. Dit om onder andere drie redenen:

1. Mensen zoeken een leuke Nederlandse Roleplay.
  2. Leuke script met geweldige mogelijkheden.
  3. Een leuke ervaring voor Nederlandse SAMP spelers.

Ons doel is om een leuke community op te bouwen en samen te gaan Roleplayen. Wat ons andere doel is om heel veel features in de game te 'droppen'. Ik zal er een paar opnoemen: Uniek Huis Systeem, Winkel Systeem, Voertuigen, Drugs, Heel veel banen, illegale banen, zijbanen (sidejobs), leuke Tutorial, Nederlands vertaald, Criminelen Systeem, Vechtstijlen en nog heel veel meer!

P.S: Natuurlijk word dit niet allemaal door toekomstige scripters gescript, maar ook door de huidige staff.

Naam?

De toekomstige Nederlandse Roleplay server heeft nog geen naam. Dit omdat we afwachten op mede staf-leden van een van de grootste Minecraft servers (dus ik ben ook van die server). We gaan verder niks vertellen over die server. Het heeft tenslotte niet meer zo veel te maken met SAMP en is een vorm van reclame.

Waar zijn jullie naar opzoek?

Wij zijn opzoek naar een ervaren staff op het gebied van Roleplay. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die hier willen helpen aangezien ik nog geen andere Nederlandse Roleplay ben tegengekomen. De functies in de staff zijn verschillend. We hebben In-Game Moderatoren nodig, Forum Moderatoren, mensen die kunnen scripten, mensen voor In-Game Administratie en Beta-Testers!

Waarom zou ik hier willen scripten?

Deze vraag krijg ik wel is vaker: waarom zou ik hier willen scripten als ik ook een eigen server kan starten? Het antwoord hierop kan een beetje ingewikkeld zijn, maar dat is het eigenlijk niet. Als jij een eigen server wilt starten, moet jij ook allemaal scripters en staf-leden vragen. En als je het groots wilt aanpakken, heb je een groot budget nodig en een organisatie. Wij zijn van plan om dit te doen, we hebben het budget ready, en nu nog de organisatie met de staff. En als scripter heb je ook een optionele taak als een hogere macht in het 'RPG' systeem (banken, winkels, DMV, etc.). Een soort van moderator dus.

Ik wil wel meewerken, hoe?

Ben jij er een en wil je graag meehelpen? Plaats een reactie of stuur mij een PM met:

• Je naam
  • Je ervaringen
  • Ambitie
  • Je leeftijd
  • Welke functie je graag zou willen
  • Waarom die functie
  • Extra (overige informatie, etc. optioneel)

Met Vriendelijke Groet,

Seifey

Bewerkt: door Seifey

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1967252

Hmm vroeger was ik lid van een freeroam/rpg ook Nederlands.

De naam van die server was: De Barton Server.

Dat was een server gebaseerd op de Nitro`s freeroam. Waar Nitroglycerine ook een admin was.

Dat waren nog eens mooie tijden xD.

Als je echt een goede server wilt, zou je hem zelf moeten maken, keuzes te over zou ik zeggen.

Mocht je ideen op willen doen moet je even kijken naar de sa-mp.com site.

suc6 m8

Bewerkt: door Twinsen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.