ik ben nieuw hier op dit forum want ik zat met een soort van wens. ik wilde heel graag modden. ik speel Gta san andreas al erg lang op playstation en pc.
ik wil modden op de pc maar ik wist niet hoe dit moest. met goede hoop ging ik dus op google zoeken en zo kreeg ik een goed uitgelegd plan om sami te installeren en mods te downloaden.
dat was op deze site. nu heb ik alles gedaan ( naar mijn gevoel goed) maar dan heb ik een mod gedownload via dat sami ding , dan start ik gta san andreas op en blijft het balkje tot de helft hangen. ik ben hier nu al zolang mee bezig en telkens maar weer opzoek ben naar de oplossing, ik word er ziek van. nu heb ik gelezen dat je hem kan downgraiden. ofzo . dat heb ik gedaan. ook uitgevoerd met dan ene winrar. maar het balkje blijft maar op de helft hangen. ik word hier chagerijnig van want ook als ik alles er weer af gooi. van wat ik gedownload heb en ook dat sami. en installeer ik gta san andreas weer en ga spelen komt het probleem toch maar weer terug. kan 1 van jullie mij alsjeblieft helpen?!
hallo allemaal.
ik ben nieuw hier op dit forum want ik zat met een soort van wens. ik wilde heel graag modden. ik speel Gta san andreas al erg lang op playstation en pc.
ik wil modden op de pc maar ik wist niet hoe dit moest. met goede hoop ging ik dus op google zoeken en zo kreeg ik een goed uitgelegd plan om sami te installeren en mods te downloaden.
dat was op deze site. nu heb ik alles gedaan ( naar mijn gevoel goed) maar dan heb ik een mod gedownload via dat sami ding
, dan start ik gta san andreas op en blijft het balkje tot de helft hangen. ik ben hier nu al zolang mee bezig en telkens maar weer opzoek ben naar de oplossing, ik word er ziek van. nu heb ik gelezen dat je hem kan downgraiden. ofzo
. dat heb ik gedaan. ook uitgevoerd met dan ene winrar. maar het balkje blijft maar op de helft hangen. ik word hier chagerijnig van want ook als ik alles er weer af gooi. van wat ik gedownload heb en ook dat sami. en installeer ik gta san andreas weer en ga spelen komt het probleem toch maar weer terug. kan 1 van jullie mij alsjeblieft helpen?!
alvast heel erg bedankt
groetjes Madddogqueen, Janneke