Jump to content
Geplaatst:
comment_1956292

Vanavond beginnen de Olympische Spelen 2012 officieel met de traditionele openingsceremonie. Verschillende sporten zijn echter al begonnen: de voetbalsters en voetballers hebben respectievelijk eergisteren en gisteren al afgetrapt en vandaag zijn ook de boogschutters al in actie gekomen. Maar vanavond begint het dus echt en morgen zijn de eerste medailles al te winnen.

Bespreek in dit topic alles wat met deze Olympische Spelen te maken heeft. Van de golden girls in het zwembad tot Usain Bolt, van de tatami tot het heilige gras op Wimbledon en van Mark Cavendish tot Dorian van Rijsselberghe.

Ik ben er in elk geval helemaal klaar voor. Vanavond mis ik de openingsceremonie wegens een verjaardag, maar verder ga ik vrijwel alles zien. Judo, zwemmen, atletiek en al het andere wat maar uitgezonden wordt. Via NOS.nl is alles live te bekijken, dus dat wordt constant switchen tussen alle streams :puh:

Waar kijken jullie het meest naar uit deze Spelen?

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 6.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1957838

Zo wat een prestatie van Bolt weer! 9.63 sec op 100 meter sprint! Onvoorstelbare snelheid! Ik had stiekem wel gehoopt op een nieuw wereld record, maar helaas werd dat hem niet... Volgende keer weer beter!

Fantastische zaak van Bolt!

Geplaatst:
comment_1957882

Ik deel volledig volgende mening die geplaatst is bij het artikel:

Je kan zeggen wat je wil over het gebruik van geweld. Maar Edith Bosch is judoka en had hem zonder meer het ziekenhuis in kunnen werken. Dat is niet gebeurd, dus zeg ik dat ze gepast geweld heeft gebruikt en wat mij betreft krijgt ze de felicitaties die ze verdiend. HULDE!!!.. Er zijn heel wat mensen die de andere kant op zouden kijken en dus niet ingrijpen.....
Geplaatst:
comment_1957933

Ik heb die Olympische Spelen niet zo gevolgd, alleen hier en daar een random wedstrijd.

M'n oom is voorzitter van de Schermbond (hij is ook Nederlands kampioen geweest), hij zat ook naast Bas Verwijlen bij Mart Smeets enz., maar ja, dus daar ben ik dan van op de hoogte.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1958087

Goud voor Epke Zonderland! :D

Ik roep altijd dat turnen geen sport is omdat er een jury bij zit die beslist wie er wint, maar dit was echt mooi en spannend om te zien.

Geplaatst:
comment_1958165

Dikke onzin op Twitter en FaceBook. Sommige mensen tweeten gewoon van 'tranen in mn ogen, ik hou van je Epke'. Kom op, ze zien die man één keertje en zijn helemaal gek. Volg hem dan het hele jaar, ik word helemaal gek van gezeik. Dik overdreven gedoe..

Leuk dat 'ie goud wint, maar wat hij voor de rest doet boeit me geen flikker.

Geplaatst:
comment_1958167

Dikke onzin op Twitter en FaceBook. Sommige mensen tweeten gewoon van 'tranen in mn ogen, ik hou van je Epke'. Kom op, ze zien die man één keertje en zijn helemaal gek. Volg hem dan het hele jaar, ik word helemaal gek van gezeik. Dik overdreven gedoe..

Ach, dat hoort er toch een beetje bij? Bij voetbal springen ook 16 miljoen mensen van hun stoel als Nederland scoort. Niet dat ik zelf zo'n persoon ben, maar ik snap wel dat het er leuker op wordt als je het serieus volgt. :)

Geplaatst:
comment_1958176

Ach, dat hoort er toch een beetje bij? Bij voetbal springen ook 16 miljoen mensen van hun stoel als Nederland scoort. Niet dat ik zelf zo'n persoon ben, maar ik snap wel dat het er leuker op wordt als je het serieus volgt. :)

Dat is het probleem, de meeste mensen volgen het niet serieus... Kan me er echt aan ergeren. :puh:

Geplaatst:
comment_1958710

Leuk dat 'ie goud wint, maar wat hij voor de rest doet boeit me geen flikker.

Net of je dat niet ziet bij voetbal potjes :7 Het was ook beetje triest bericht van je op op jou eigen Twitter ;-) Daar moest ik wel even keihard om lachen toen ik dat las.

Anyhoe, fantastische dag voor Nederland wat medailles betreft! 2x Brons en 1x Goud! Super prestaties!

Geplaatst:
comment_1958935

Basketbal was ook weer geweldig. Alleen vind ik die LeBron James (USA) zo'n ego. Waarom weet ik niet maar hij gaat alleen maar voor zichzelf. Heel mooi dat hij goud heeft gewonnen, maar hij blijft arrogant. Heb ook de volleybalfinale (vrouwen) van Team USA - Brazilië gezien. Ik heb nog nooit volleybal zo mooi gevonden. Hoe Brazilië eigenlijk gewoon rustig verdedigde op de wanhopige schoten van Amerika. Nederland mogen ze van mij schrappen voor de Olympische Spelen, op zwemmen, BMX, windsurfen, Epke en hockey na dan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.