Jump to content
Geplaatst:
comment_1956292

Vanavond beginnen de Olympische Spelen 2012 officieel met de traditionele openingsceremonie. Verschillende sporten zijn echter al begonnen: de voetbalsters en voetballers hebben respectievelijk eergisteren en gisteren al afgetrapt en vandaag zijn ook de boogschutters al in actie gekomen. Maar vanavond begint het dus echt en morgen zijn de eerste medailles al te winnen.

Bespreek in dit topic alles wat met deze Olympische Spelen te maken heeft. Van de golden girls in het zwembad tot Usain Bolt, van de tatami tot het heilige gras op Wimbledon en van Mark Cavendish tot Dorian van Rijsselberghe.

Ik ben er in elk geval helemaal klaar voor. Vanavond mis ik de openingsceremonie wegens een verjaardag, maar verder ga ik vrijwel alles zien. Judo, zwemmen, atletiek en al het andere wat maar uitgezonden wordt. Via NOS.nl is alles live te bekijken, dus dat wordt constant switchen tussen alle streams :puh:

Waar kijken jullie het meest naar uit deze Spelen?

• Reacties 46
  • Bezichtigingen 6.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1958936

Basketbal was ook weer geweldig. Alleen vind ik die LeBron James (USA) zo'n ego. Waarom weet ik niet maar hij gaat alleen maar voor zichzelf. Heel mooi dat hij goud heeft gewonnen, maar hij blijft arrogant. Heb ook de volleybalfinale (vrouwen) van Team USA - Brazilië gezien. Ik heb nog nooit volleybal zo mooi gevonden. Hoe Brazilië eigenlijk gewoon rustig verdedigde op de wanhopige schoten van Amerika. Nederland mogen ze van mij schrappen voor de Olympische Spelen, op zwemmen, BMX, windsurfen, Epke en hockey na dan.

Vergeet handboogschieten niet, want Rick van der Ven was daar toch ook wel een heldje bij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.