Jump to content
Geplaatst:
comment_176388

In San Andreas hangen op verschillende plaatsen mappen van San Andreas zelf. Op zich is daar niks mis mee, en na de grote ontdekking van de foute mappen in Vice City, dacht ik dat hier ook wel iets niet aan moest kloppen. De kaart die in het huis van Toreno hangt heb ik gefotografeerd en vergeleken en verrek, ten oosten van de Golden Gate Bridge zit een eiland. Het zijn niet de boten want die zijn (onduidelijk, ik heb ze even rood gemaakt) wel degelijk aanwezig op de plekken waar ze nu ook liggen. Het is dus echt een extra eiland. Voor zover ik weet ligt Alcatraz ook in het water ten oosten van de Golden Gate Bridge, dus dit zou volgens mij heel goed Alcatraz (alleen dan op z'n Rockstars) geweest kunnen zijn. Wat denken jullie?

post-19-1120985342.jpg

• Reacties 411
  • Bezichtigingen 34.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_179068
maar nog even over Alcatraz

weet je wat ik denk?

http://www.john-daly.com/TwistedPhotos/alb...00/alcatraz.jpg

hier zie je dat dat eiland waar Alcatraz op staat verdacht veel op een schip lijkt, en staat daar naast die brug niet zo'n schip? misschien is dat wel de verborgen Alcatraz...

Ja, het lijkt inderdaad veel op een schip... :ph34r:

Geplaatst:
comment_179124

he ice cold killa, je bent goed wezen zoeken, dat je dat opvalt....ik zou dat nooit gevonden hebbe...

maar dat schip kan het niet zijn, miss heeft het er iets mee te maken maar het is het niet, hij ligt daarvoor op de verkeerde plek, en ik ben op elke tijd wel een keer langs dat schip gekomen en nix gezien :question:

Geplaatst:
comment_179128

Ik heb ook nog iets:

Op de bodem liggen stenen, stenen zijn "rocks" in het engels, "The rock" is een film die zich afspeelt in...Alcatraz. ;)

Geplaatst:
comment_179159
of mischien verandert het schip in bepaalde omstandigheden (tijd, weer e.d.) in alcatraz?

Dat is toch dat schip waar die mensen tijdens die ene missie gevangen zitten?

Bewerkt: door Keepertje8

Geplaatst:
comment_179163
he ice cold killa, je bent goed wezen zoeken, dat je dat opvalt....ik zou dat nooit gevonden hebbe...

maar dat schip kan het niet zijn, miss heeft het er iets mee te maken maar het is het niet, hij ligt daarvoor op de verkeerde plek, en ik ben op elke tijd wel een keer langs dat schip gekomen en nix gezien :question:

Jah, maar je kan ook echt heel ver gaan met die variabelen heh. Bijvoorbeeld:

Dag: Zondag

Tijd: 00:00

%: 100%

Speeluren: 100+

Weer: Mistig

Zo zijn er echt miljoenen variabele

Geplaatst:
comment_179176

maar dat schip kan het niet zijn, miss heeft het er iets mee te maken maar het is het niet, hij ligt daarvoor op de verkeerde plek, en ik ben op elke tijd wel een keer langs dat schip gekomen en nix gezien  :question:

Jah, maar je kan ook echt heel ver gaan met die variabelen heh. Bijvoorbeeld:

Dag: Zondag

Tijd: 00:00

%: 100%

Speeluren: 100+

Weer: Mistig

Zo zijn er echt miljoenen variabele

daar heb j gelijk in....

ik heb een screen van de boot, komt dat ergens mee overeen??

tgasa0wg.png

en zou het verborgen alcatraz niet ergens in een café aan de muur kunnen hangen :puh: ...zijn wij moeilijk aan het zoeken en dan is het strx gwoon een poster of zo hahaha

Geplaatst:
comment_179181
en zou het verborgen alcatraz niet ergens in een café aan de muur kunnen hangen :puh: ...zijn wij moeilijk aan het zoeken en dan is het strx gwoon een poster of zo hahaha

Waarschijnlijk is er niet eens alcatraz :(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.